Heeft me 5 euro aan biertjes gekost!
Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- cooperke s
- Bijna verslaafd

Bericht
Ik heb me ook eentje laten maken door iemand op men werk,werkt uitstekend!

- werner
- Volledig MINI minded!

Bericht
Die van Beek ziet er toch veel éénvoudiger uit, zal eerdaags is even kijken om hem te copieëren.Berthil schreef:Ik heb hem vanmiddag al een berichtje gestuurd.
Ik ben ook al eens een kijkje wezen nemen bij AST waar hij werkt toen hij mijn luchtfilter box had gekocht en ik die naar hem heb gebracht
Hopelijk kan hij mij helpen met zijn huisvlijt
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
nostalgie......
gave SLC ook op de achtergrond
gave SLC ook op de achtergrond
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- GreyCooperS
- Forum Junky
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik weet het nog niet, hij zegt dat hij er 140 mph mee haalt maar ik twijfel daar aan. Dat is 225 km/h. Dat is te weinig voor de Ring, dat haal ik nu al en de bedoeling van de digbox is dat het sneller harder kunnen gaan dus dan kom ik tekort.
Ik ga eens eerst rekenen met de eindoverbrengingen en max toerental voordat ik wat beslis. Ook eerst even kijken of de kop geen schade heeft, de stang moet nog steeds binnen komen dus ik heb nog niet kunnen testen.
Ik ga eens eerst rekenen met de eindoverbrengingen en max toerental voordat ik wat beslis. Ook eerst even kijken of de kop geen schade heeft, de stang moet nog steeds binnen komen dus ik heb nog niet kunnen testen.
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Daar zegt hij wel even dat hij liever niet aan de kant gaat voor auto's met een klein snelheidsverschil
Hij heeft kennelijk veel ronden gereden maar dat had hij toch even fout ingeschat. Maar ik had hem daar niet in moeten halen.
Kun je niet eerst met een dremel het zwarte plastic weghalen? Meestal zit dat alleen in de weg.
Hij heeft kennelijk veel ronden gereden maar dat had hij toch even fout ingeschat. Maar ik had hem daar niet in moeten halen.
Kun je niet eerst met een dremel het zwarte plastic weghalen? Meestal zit dat alleen in de weg.
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
De laatste weken druk bezig geweest om carbon eindstukken te maken voor Challenge spoiler.
Ze zijn niet 100% gelukt maar goed genoeg om er de Ring mee op te gaan.

Dus vandaag de JCW spoiler er met heel veel moeite af gehaald.
De ravage die de spoiler achterlaat moet nog herstelt worden maar ik heb alvast de JCM spoiler als proef gemonteerd.

Ze zijn niet 100% gelukt maar goed genoeg om er de Ring mee op te gaan.

Dus vandaag de JCW spoiler er met heel veel moeite af gehaald.
De ravage die de spoiler achterlaat moet nog herstelt worden maar ik heb alvast de JCM spoiler als proef gemonteerd.

Onze sponsors