Peter's PW R53...new ride..pag 336
- GreyCooperS
- Forum Junky
- ducks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- mso
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoorde laatst trouwens wel dat bij Mercedes de verkopers echt examens moeten afleggen dus wellicht dat die verkopers wel wat weten..
Helemaal mee een irriteer me altijd mateloos aan verkopers die alles zelf moeten gaan opzoeken in folders etc..dan denk ik toch het is je vak ga is studeren!ducks schreef:Gemiddelde autoverkoper heeft ook geen verstand van auto's
Hoorde laatst trouwens wel dat bij Mercedes de verkopers echt examens moeten afleggen dus wellicht dat die verkopers wel wat weten..

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
MINI USA heeft ook een college.
Maar autoverkopers moeten zich bezig houden met auto's verkopen
Maar die techneuten die bij de MINI Service Afdeling in de garage werken... die weten zoiets wel... hoop ik
.
Een kleine nuance, als jij bijvoorbeeld gloednieuwe voorbanden (8+mm) voor monteert, en de achterbanden hebben nog 7mm profiel is er niets aan de hand.
Als de verschillen groter worden, wordt het wel een probleem.
Maar autoverkopers moeten zich bezig houden met auto's verkopen
Maar die techneuten die bij de MINI Service Afdeling in de garage werken... die weten zoiets wel... hoop ik

Een kleine nuance, als jij bijvoorbeeld gloednieuwe voorbanden (8+mm) voor monteert, en de achterbanden hebben nog 7mm profiel is er niets aan de hand.
Als de verschillen groter worden, wordt het wel een probleem.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- jean
- Mod virus alert!
Bericht
Wij moeten inderdaad examens afleggen, geen 80% juist, dikke rekening voor de baas. Het is tegenwoordig echter niet makkelijk meer of alles in detail te kennen, er zijn zoveel modellen, motorisaties, uitvoeringen dat je bijna onmogelijk nog alles vanbuiten kan leren. Ik zie zelf ook het nut niet van een prijslijst tot op de euro vanbuiten te kennen. Als je maar weet ik welke orde van grootte de opties kosten en modellen vind ik al heel wat.
Verschil is ook dat een klant zich tegenwoordig al echt verdiept heeft in 1 enkel model en wij maar liefst zo'n 20 modellen moeten kennen.
mso schreef:Helemaal mee een irriteer me altijd mateloos aan verkopers die alles zelf moeten gaan opzoeken in folders etc..dan denk ik toch het is je vak ga is studeren!ducks schreef:Gemiddelde autoverkoper heeft ook geen verstand van auto's
Wij moeten inderdaad examens afleggen, geen 80% juist, dikke rekening voor de baas. Het is tegenwoordig echter niet makkelijk meer of alles in detail te kennen, er zijn zoveel modellen, motorisaties, uitvoeringen dat je bijna onmogelijk nog alles vanbuiten kan leren. Ik zie zelf ook het nut niet van een prijslijst tot op de euro vanbuiten te kennen. Als je maar weet ik welke orde van grootte de opties kosten en modellen vind ik al heel wat.
Verschil is ook dat een klant zich tegenwoordig al echt verdiept heeft in 1 enkel model en wij maar liefst zo'n 20 modellen moeten kennen.

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ïk lees net dat je zeluf
ben LOL (verkoop topic mini) aanstellers.

burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Voor jou maakt het toch niet uit, Frenk...die linglong bandjes op jou china wielen trekken het zowel voor als achter niet 

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Fluck you clity wlok ......GreyCooperS schreef:Voor jou maakt het toch niet uit, Frenk...die linglong bandjes op jou china wielen trekken het zowel voor als achter niet

burn rubber not your soul

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ik had net Davy on the phoon en die gaf t al door...super bedankt man!
Ben je morgen zo rond 11 a 11:30 thuis? anders ff volgende week na werk ff afspreken...

Ik had net Davy on the phoon en die gaf t al door...super bedankt man!
Ben je morgen zo rond 11 a 11:30 thuis? anders ff volgende week na werk ff afspreken...
Onze sponsors