Haha Ja die 335d waar ik net ff in aan het knallen was, was idd lekker! Dat koppel is bizar. En dan kom je ineens Rob ook weer tegen, alweer! Leuk je weer even gesproken te hebben.
Vanavond nog even de laatste rondjes met wat vrienden gemaakt in de Mini.. Morgenochtend nog even goed naar de wasboxen om hem schoon in te leveren en laat ik hem netjes achter bij mn werk. Ben benieuwd hoe dat gaat zijn...
Nou het zit er op. De mini vanochtend nog even goed gewassen in de wasbox en vervolgens bij kantoor neergezet. Iemand anders zal hem waarschijnlijk volgende week krijgen.
De eindstand qua kilometers was 27.683 en ik had hem opgehaald met 12km op de teller. Ik heb dus 27.671 kilometer met de Dooper gereden en dat is altijd heel goed bevallen. Nooit een probleem gehad, ondanks ik hem reed zoals hij gereden hoort te worden Ik wil in ieder geval iedereen hier ook bedanken voor de leuke berichtjes en leuke tijden en ik hoop uiteraard nog mee te mogen doen
Nee vreemdgenoeg deed het me nieteens zo veel, denk dat ik het pas ga merken als ik zo'n moment heb van: oh nu zou de auto wel heel handig zijn geweest. Het is natuurlijk ook nooit echt Mijn auto geweest (meer van leasemaatschappij en werk).