Ik kijk er naar uit.Maaij schreef:Ik zal ook voor de Ice Link gaan. 18 krijgt je wel een demonstratieBlont-007 schreef:Oké bedankt. Dan ga ik 18 maart eens ff bij Maaij kijken hoe e.e.a. zit.
Ziet er wel super stoer uit hoor die Ipod.
Ik heb nog een aantal stickers hier liggen voor de iPod. Ook de blokjes!
De MINI avonturen van iDarkDesign
- Blont-007
 - NMC Legend

Bericht			

- iDarkDesign
 - Transformer

Bericht			

Soort zoekt soort. Eerst sta je helemaal alleen geparkeerd en voor je het weet staat er alweer een MINI naast.
iDD

Soort zoekt soort. Eerst sta je helemaal alleen geparkeerd en voor je het weet staat er alweer een MINI naast.
iDD
- the blue lobster
 - Niko N.
 - Contacteer:

- iDarkDesign
 - Transformer

Bericht			
		Zeker geflyerd, en de vakken zijn op mijn gracht niet breed genoeg. Ik parkeer heel netjes langs de gracht, uitstappen via de passagiersportier...
iDD

iDD
- iDarkDesign
 - Transformer

Bericht			

Zo even een photoshop moment gehad. Ik heb de Menzari-500 velgen eronder gesjopt om te zien hoe het zou staan. Alle twijfel is bij mij weg!
Die '08 Mustang staat erbij om een indruk te krijgen van het 'police' schild dat ik op mijn auto ga plakken. Ik weet nog niet helemaal zeker waar. Ik dacht eerst op beide deuren eentje. Heel groot, maar tijdens het photoshoppen vond ik het geen porum... Toen dacht ik misschien op de achterkap? Wel aan de zijkant. Aan de voorkant kan het niet omdat daar die scoops panelen komen. "To punish and enslave.." komt aan de zijkant boven de benzinedop en ik denk ook aan de andere kant.
Ik heb nog steeds het decepticon embleem voor achterop de auto en nog steeds geen oplossing hoe het mooi te bevestigen... Ik heb een soort rubber of plastic iets nodig dat zich aanpast aan de ronding van de auto..
Het is ook de bedoeling dat de wielkastranden meegespoten worden in Astroblack, en tevens toch een aerokit. Ja helemaal.... Ik moet toch wat...

Misschien ook nog een whalenshiftknob met decepticon logo... wel heel dik
Wat vinden jullie ervan? Ik zoek trouwens nog adresjes waar ik het geheel evt kan laten spuiten! Dus als iemand nog vriendjes en familie in die business heeft?
iDD

Zo even een photoshop moment gehad. Ik heb de Menzari-500 velgen eronder gesjopt om te zien hoe het zou staan. Alle twijfel is bij mij weg!
Die '08 Mustang staat erbij om een indruk te krijgen van het 'police' schild dat ik op mijn auto ga plakken. Ik weet nog niet helemaal zeker waar. Ik dacht eerst op beide deuren eentje. Heel groot, maar tijdens het photoshoppen vond ik het geen porum... Toen dacht ik misschien op de achterkap? Wel aan de zijkant. Aan de voorkant kan het niet omdat daar die scoops panelen komen. "To punish and enslave.." komt aan de zijkant boven de benzinedop en ik denk ook aan de andere kant.
Ik heb nog steeds het decepticon embleem voor achterop de auto en nog steeds geen oplossing hoe het mooi te bevestigen... Ik heb een soort rubber of plastic iets nodig dat zich aanpast aan de ronding van de auto..
Het is ook de bedoeling dat de wielkastranden meegespoten worden in Astroblack, en tevens toch een aerokit. Ja helemaal.... Ik moet toch wat...
Misschien ook nog een whalenshiftknob met decepticon logo... wel heel dik
Wat vinden jullie ervan? Ik zoek trouwens nog adresjes waar ik het geheel evt kan laten spuiten! Dus als iemand nog vriendjes en familie in die business heeft?
iDD
- Berthil
 - Volledig MINI minded!

Bericht			
		Ja dat zijn ruige velgen, die passen zeker uitstekend bij je thema 
Mijn eerste keus voor het politielogo zou ook onderaan zijn voor het achterwiel, dus net achter de deur.
De rest zou ik eens in het echt moeten zien als je alles af hebt, wordt zeker heel apart en past ook allemaal bij elkaar.

Mijn eerste keus voor het politielogo zou ook onderaan zijn voor het achterwiel, dus net achter de deur.
De rest zou ik eens in het echt moeten zien als je alles af hebt, wordt zeker heel apart en past ook allemaal bij elkaar.
- Blont-007
 - NMC Legend

Bericht			
		Zo zo dat zijn echt hele stoere velgen zeg. Ben erg benieuwd hoe ze er  in het echt uitzien, zal zeker smakelijk zijn. 
De sticker voor de zijkanten (en nu valt het kwartje van de magneetfolie
 ) zou ik ook achter de deur bij het achterwiel plakken. Ga je dan ook de zwarte grille van de aorokit plaatsen of laat je de chromen zitten?

De sticker voor de zijkanten (en nu valt het kwartje van de magneetfolie
- Maaij
 - King of the Groupbuy
 - Contacteer:

- Mini Poeper
 - Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht			
		Niet mijn ding, maar als ik jouw berichten zo vaker lees wel écht jouw ding! Ben benieuwd als ze er eenmaal onder liggen, maar zou zeker niet groter gaan dan 18". Zou de banden dan ook een maatje smaller nemen waardoor ze er meer getrokken erop komen te liggen. Wat je veel bij duitse tuning ziet...

- the blue lobster
 - Niko N.
 - Contacteer:

Bericht			
		Zie ik chroom aan de velg!!  

Altijd goed !!

Altijd goed !!
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- henkietenk
 - Volledig MINI minded!

Bericht			
		Toch best wel dik die velgen! Je kan ook custom-made centercaps kopen, met dat logo erop??
Ben benieuwd!

Ben benieuwd!
Onze sponsors