Re: Cooper S (R53) Sander (Ski/snowboard oplossing?)
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
Yeaah... het pakketje was vanmorgen al vroeg binnen.
:D
Moet zeggen dat stroeve-motorsport echt heel snel reageerde op mijn bestelling en er 's avonds om 23.30 uur (10 min na mijn bestelling) nog alles aan probeerde te doen om het pakketje bij het spul uit Duitsland mee te krijgen.
Dus wat mij betreft ook een dikke aanrader!

setje in de doos

De laatste foto's in ''verhoogde'' toestand..
Laat het nu net weer gaan sneeuwen en ijskoud zijn buiten
Brrrr....

Moet zeggen dat stroeve-motorsport echt heel snel reageerde op mijn bestelling en er 's avonds om 23.30 uur (10 min na mijn bestelling) nog alles aan probeerde te doen om het pakketje bij het spul uit Duitsland mee te krijgen.
Dus wat mij betreft ook een dikke aanrader!

setje in de doos

De laatste foto's in ''verhoogde'' toestand..
Laat het nu net weer gaan sneeuwen en ijskoud zijn buiten

Brrrr....
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
hehehehe
Geer, jij denkt zeker dat ik er met deze temperatuur onder ga?
Nee dat is is niet de hoofdreden. Maar ik heb de auto dit weekend veel nodig.. en kan het nu even niet gebruiken dat ie stil komt te staan.
Ik ken dat, er gaat altijd iets mis, of er breekt wat af.. of euh tja.. je hebt ''onvoorzien'' toch spacers nodig
Geer, jij denkt zeker dat ik er met deze temperatuur onder ga?

Nee dat is is niet de hoofdreden. Maar ik heb de auto dit weekend veel nodig.. en kan het nu even niet gebruiken dat ie stil komt te staan.
Ik ken dat, er gaat altijd iets mis, of er breekt wat af.. of euh tja.. je hebt ''onvoorzien'' toch spacers nodig

Laatst gewijzigd door sander_r53 op 22 jan 2011, 02:03, 1 keer totaal gewijzigd.
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
Pfff dat was echt KAK vandaag!!
Kan het niet anders verwoorden, alles gaat toch moeilijk en lastiger dan verwacht:
Eerst die halve mini van z'n kriksteunen af geschopt om enkel het wiel zónder de bouten van de auto te scheiden. Volgens mij heb ik 'm eerder dwars over de straat geschoven dan dat er enige beweging in de wielen zelf zat.
Leek wel New Kids als je het gezien had.
Mocht je een keer wielbouten kwijt zijn: geen nood, je hebt ze niet nodig. Gaat prima zonder, haha
Daarna had ik onvoldoende ruimte om de bout (dop 22, onderkant demper) los te halen. Er is erg veel kracht voor nodig, wat vanuit die hoek niet mogelijk was. Uiteindelijk maar uitgeweken naar een kennis met een smeerput. Na enige tijd toch die veerpoten achter er onderuit gevogeld.
Bij het uit elkaar halen van de veerpoot ben ik gestopt.
Krijg de moer bovenop niet los (bevestiging inbus / moer). Morgen maar even verder kijken, ik heb geen zin meer..
Mini staat nu nog steeds boven de smeerput...
Wordt vervolgd
Kan het niet anders verwoorden, alles gaat toch moeilijk en lastiger dan verwacht:
Eerst die halve mini van z'n kriksteunen af geschopt om enkel het wiel zónder de bouten van de auto te scheiden. Volgens mij heb ik 'm eerder dwars over de straat geschoven dan dat er enige beweging in de wielen zelf zat.
Leek wel New Kids als je het gezien had.

Mocht je een keer wielbouten kwijt zijn: geen nood, je hebt ze niet nodig. Gaat prima zonder, haha
Daarna had ik onvoldoende ruimte om de bout (dop 22, onderkant demper) los te halen. Er is erg veel kracht voor nodig, wat vanuit die hoek niet mogelijk was. Uiteindelijk maar uitgeweken naar een kennis met een smeerput. Na enige tijd toch die veerpoten achter er onderuit gevogeld.
Bij het uit elkaar halen van de veerpoot ben ik gestopt.
Krijg de moer bovenop niet los (bevestiging inbus / moer). Morgen maar even verder kijken, ik heb geen zin meer..
Mini staat nu nog steeds boven de smeerput...
Wordt vervolgd
Laatst gewijzigd door sander_r53 op 25 jan 2011, 22:50, 1 keer totaal gewijzigd.
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja ik wil morgen verder gaan... het moet en zal lukken
!!
Gelukkig staat ie binnen en heb ik geen last van de kou.
Ik weet alleen niet of ze zich daar realiseren dat de auto er de komende dagen nog niet weg is... Maar dat wil ik liever even zo houden.

Gelukkig staat ie binnen en heb ik geen last van de kou.
Ik weet alleen niet of ze zich daar realiseren dat de auto er de komende dagen nog niet weg is... Maar dat wil ik liever even zo houden.
Onze sponsors