Martijn's Coopertje (covermodel P185)
- Sportspack Mark
- Be Mini
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nu weet ik het zeker: sinds de modificaties is de Mini zuiniger (8,2l/100km laatste tank, voorheen ruim 9l) én sneller geworden (208km/h op de teller, voorheen 195km/h)... 

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja, veel van die eco-modellen hebben dat idd. Minder lucht onder de auto en ik geloof dat draaiende wielen/banden aerodynamisch ongunstig zijn (frontaal gezien)...
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik ontdekte het ook pas na weer wat saaie ritten (richting Randstad met 130 op de cc). Eerste tank na montage was een stuk ongunstiger... 

- astegerman
- 4 op een rij!
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- astegerman
- 4 op een rij!
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vanmorgen even afgesproken met een oude vriend van me die in Hamburg woont (en ff een weekendje hier was), hij had namelijk 2 pakketjes voor me...

Dikke Golf heeft ie btw:

De eerste van de twee pakjes bevatte een set achterlichten, die ik meteen maar gemonteerd heb. Kwamen met een setje Osram Diadem's als knipperlichten, maar die blauwe gloed vind ik niet mooi, dus meteen chromen lampjes in gedaan:

De auto was inmiddels zó smerig dat zelfs ik het niet meer om aan te zien vond, dus naar de wasbox gereden, en wederom een poging gedaan tot wassen met de hand. Dit keer volgehouden tot de auto echt schoon was, met best een ok resultaat IMHO:

Meteen maar even een paar fotootjes gemaakt met de nieuwe achterlichten:

Het andere pakje dat ie voor me had meegenomen is een JCW Carbon dash set:

En bij thuiskomst lag ook nog eens het setje bagagenetjes van Adriaan op me te wachten:

Dikke Golf heeft ie btw:

De eerste van de twee pakjes bevatte een set achterlichten, die ik meteen maar gemonteerd heb. Kwamen met een setje Osram Diadem's als knipperlichten, maar die blauwe gloed vind ik niet mooi, dus meteen chromen lampjes in gedaan:

De auto was inmiddels zó smerig dat zelfs ik het niet meer om aan te zien vond, dus naar de wasbox gereden, en wederom een poging gedaan tot wassen met de hand. Dit keer volgehouden tot de auto echt schoon was, met best een ok resultaat IMHO:

Meteen maar even een paar fotootjes gemaakt met de nieuwe achterlichten:

Het andere pakje dat ie voor me had meegenomen is een JCW Carbon dash set:

En bij thuiskomst lag ook nog eens het setje bagagenetjes van Adriaan op me te wachten:

- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Weer goed bezig hoor 

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
Onze sponsors