X-treme Mini

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
X-treme Mini
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

27 dec 2011, 21:29

Lol Ik denk dat het wel meevalt ALS die velgen matzwart zijn gespoten eigenlijk. En het was dat ik die velgen echt voor een prikkie kon kopen incl goede banden. Anders had ik geneens 18 inch genomen.
Maar leek me wel een Mooie tussen opposing totdat ik wat anders heb.

Btw bedoeling is Niet dat het een challenge mini wordt die stickers had de vorige eigenaar erop deplakt.
Beetje rustigere/onopvallendere looks vindt ik zelf wat mooier voor de mini
"Burning tires into adrenaline!"
X-treme Mini
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

26 jan 2012, 16:57

Zo vanochtend aangekomen vanuit Bahrein dus er lagen weer wat pakketjes op me te wachten :-)
Spruitstukkie maar beetje limited flow editie leek me dus maar gelijk even aangepast aan de pakking:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
GreyCooperS
Forum Junky

26 jan 2012, 16:59

Leuke pakketjes weer :lol:

En gelijk al lekker aan t klussen...

Alleen de koplampringen ben ik geen fan van...ga je voor de panda mod? :lol:
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

26 jan 2012, 17:01

Op Chili Red ziet dat er icm een JoeyMod superDIK uit!
X-treme Mini
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

26 jan 2012, 17:01

GreyCooperS schreef:Leuke pakketjes weer :lol:

Panda mod?? wtf is dat nou weer?? :s :mrgreen:
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 jan 2012, 17:09

Er blijft wel heel weinig materiaal staan aan de linker bovenkant van de flens... (op de foto rechts onder)

Afbeelding
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 jan 2012, 17:10

Afbeelding
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

26 jan 2012, 17:11

X-treme Mini schreef:
GreyCooperS schreef:Leuke pakketjes weer :lol:

Panda mod?? wtf is dat nou weer?? :s :mrgreen:
Afbeelding

Afbeelding

Snappie? :mrgreen:
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

26 jan 2012, 17:12

peter schreef:Er blijft wel heel weinig materiaal staan aan de linker bovenkant van de flens... (op de foto rechts onder)
Je hoeft er ook niet helemaal doorheen he, als de lucht maar niet botst, dan is het prima - en hou je nog genoeg materiaal over
X-treme Mini
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

26 jan 2012, 17:17

er bestaan rode panda's... dus ja dan heb ik de panda mod nu al dan :-P

en zat nog genoeg materiaal daar rechts op de foto nadat ik klaar was heb het tot de zwarte streep weggehaald en ging prima.
net even een testritje gedaan maar wat een tyfus herrie zonder kat zeg :-)
ga maar eens een zelfbouw high flow catje maken denk ik....
geen idee wanneer want ik moet maandag alweer weg naar spanje voor de zaak...
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

26 jan 2012, 17:21

Hoe zit het eigenlijk met je twurbo-kit?

Ben ik nog altijd benieuwd naar, wat voor resultaat je daarmee gaat halen :)
X-treme Mini
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

26 jan 2012, 17:33

Daveke schreef:Hoe zit het eigenlijk met je twurbo-kit?

Ben ik nog altijd benieuwd naar, wat voor resultaat je daarmee gaat halen :)
Nou eerst de FMIC en kop erop zetten. Dan pas daarmee verder.
Ik heb al wel watergekoelde buis IC gezien die ik dan direct na de turbo wil plaatsen zodat de SC niet te warme lucht binnen krijgt.
En ook aan het zoeken voor een standalone ECU zodat er wat meer aangepast kan worden ook nog.

Mocht er ondertussen een fatsoenlijke rotrex kit komen hou ik me ook aanbevolen :-P
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

26 jan 2012, 17:56

Ik zou alsnog gewoon voor een hele grote enkele turbo gaan, daar win je veel meer mee denk ik zo... Twincharging gaat veel minder doen qua vermogen en is ook een pak duurder uiteindelijk. Met een enkele turbo ga je qua vermogen echt hoger uitkomen, en is ook de koeling beter te managen.

Een goed voorbeeld voor jou is de Mini van tricklex in Amerika, of die van Richard O'Dwyer in Engeland. Laatsgenoemde deed 308 wielpk's op de bank van 1320, standaard 15 psi boost - en zn 308 whp haalde ie door een ingestelde boost-knop op de ECU waarmee hij met een druk op de knop 23 psi haalt

Rotrex is leuk, maar ontzettend duur. Dan is je single-turbo een betere en goedkopere setup :)

De standalone ECU van 1320 is een goede, en de soon-to-be-released Vipec gaat ook goed zijn.
Beiden zitten zo rond de 1750-2000 euro
cooperke s
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

26 jan 2012, 18:21

Daveke schreef:Ik zou alsnog gewoon voor een hele grote enkele turbo gaan, daar win je veel meer mee denk ik zo... Twincharging gaat veel minder doen qua vermogen en is ook een pak duurder uiteindelijk. Met een enkele turbo ga je qua vermogen echt hoger uitkomen, en is ook de koeling beter te managen.

Een goed voorbeeld voor jou is de Mini van tricklex in Amerika, of die van Richard O'Dwyer in Engeland. Laatsgenoemde deed 308 wielpk's op de bank van 1320, standaard 15 psi boost - en zn 308 whp haalde ie door een ingestelde boost-knop op de ECU waarmee hij met een druk op de knop 23 psi haalt

Rotrex is leuk, maar ontzettend duur. Dan is je single-turbo een betere en goedkopere setup :)

De standalone ECU van 1320 is een goede, en de soon-to-be-released Vipec gaat ook goed zijn.
Vipec 's zijn er al Davy :wink:.

Als je de turbo wil gebruiken voor street use dan ok,op circuit staat hij nog steeds niet op punt he.. :|
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

26 jan 2012, 19:19

cooperke s schreef:
Daveke schreef:Ik zou alsnog gewoon voor een hele grote enkele turbo gaan, daar win je veel meer mee denk ik zo... Twincharging gaat veel minder doen qua vermogen en is ook een pak duurder uiteindelijk. Met een enkele turbo ga je qua vermogen echt hoger uitkomen, en is ook de koeling beter te managen.

Vipec 's zijn er al Davy :wink:.

Als je de turbo wil gebruiken voor street use dan ok,op circuit staat hij nog steeds niet op punt he.. :|
Heb jij ze al dan?

Jan heeft orders aangenomen voor 30 stuks ja, maar ze zijn nog niet eens leverbaar volgens Vipec zelf!

Nee, het vreemde van het verhaal is dat Loui met zijn identieke setup geen probleem heeft - Richard blaast continu zn expansievat leeg. Probleem is nog niet gelokaliseerd

Terug naar “Show your ride”