Lol Ik denk dat het wel meevalt ALS die velgen matzwart zijn gespoten eigenlijk. En het was dat ik die velgen echt voor een prikkie kon kopen incl goede banden. Anders had ik geneens 18 inch genomen.
Maar leek me wel een Mooie tussen opposing totdat ik wat anders heb.
Btw bedoeling is Niet dat het een challenge mini wordt die stickers had de vorige eigenaar erop deplakt.
Beetje rustigere/onopvallendere looks vindt ik zelf wat mooier voor de mini
X-treme Mini
- X-treme Mini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- X-treme Mini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Zo vanochtend aangekomen vanuit Bahrein dus er lagen weer wat pakketjes op me te wachten :-)
Spruitstukkie maar beetje limited flow editie leek me dus maar gelijk even aangepast aan de pakking:

Spruitstukkie maar beetje limited flow editie leek me dus maar gelijk even aangepast aan de pakking:

"Burning tires into adrenaline!"
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Leuke pakketjes weer
En gelijk al lekker aan t klussen...
Alleen de koplampringen ben ik geen fan van...ga je voor de panda mod?

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- X-treme Mini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Panda mod?? wtf is dat nou weer??GreyCooperS schreef:Leuke pakketjes weer![]()

- X-treme Mini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
er bestaan rode panda's... dus ja dan heb ik de panda mod nu al dan :-P
en zat nog genoeg materiaal daar rechts op de foto nadat ik klaar was heb het tot de zwarte streep weggehaald en ging prima.
net even een testritje gedaan maar wat een tyfus herrie zonder kat zeg :-)
ga maar eens een zelfbouw high flow catje maken denk ik....
geen idee wanneer want ik moet maandag alweer weg naar spanje voor de zaak...
en zat nog genoeg materiaal daar rechts op de foto nadat ik klaar was heb het tot de zwarte streep weggehaald en ging prima.
net even een testritje gedaan maar wat een tyfus herrie zonder kat zeg :-)
ga maar eens een zelfbouw high flow catje maken denk ik....
geen idee wanneer want ik moet maandag alweer weg naar spanje voor de zaak...
- X-treme Mini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb al wel watergekoelde buis IC gezien die ik dan direct na de turbo wil plaatsen zodat de SC niet te warme lucht binnen krijgt.
En ook aan het zoeken voor een standalone ECU zodat er wat meer aangepast kan worden ook nog.
Mocht er ondertussen een fatsoenlijke rotrex kit komen hou ik me ook aanbevolen :-P
Nou eerst de FMIC en kop erop zetten. Dan pas daarmee verder.Daveke schreef:Hoe zit het eigenlijk met je twurbo-kit?
Ben ik nog altijd benieuwd naar, wat voor resultaat je daarmee gaat halen
Ik heb al wel watergekoelde buis IC gezien die ik dan direct na de turbo wil plaatsen zodat de SC niet te warme lucht binnen krijgt.
En ook aan het zoeken voor een standalone ECU zodat er wat meer aangepast kan worden ook nog.
Mocht er ondertussen een fatsoenlijke rotrex kit komen hou ik me ook aanbevolen :-P
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik zou alsnog gewoon voor een hele grote enkele turbo gaan, daar win je veel meer mee denk ik zo... Twincharging gaat veel minder doen qua vermogen en is ook een pak duurder uiteindelijk. Met een enkele turbo ga je qua vermogen echt hoger uitkomen, en is ook de koeling beter te managen.
Een goed voorbeeld voor jou is de Mini van tricklex in Amerika, of die van Richard O'Dwyer in Engeland. Laatsgenoemde deed 308 wielpk's op de bank van 1320, standaard 15 psi boost - en zn 308 whp haalde ie door een ingestelde boost-knop op de ECU waarmee hij met een druk op de knop 23 psi haalt
Rotrex is leuk, maar ontzettend duur. Dan is je single-turbo een betere en goedkopere setup
De standalone ECU van 1320 is een goede, en de soon-to-be-released Vipec gaat ook goed zijn.
Beiden zitten zo rond de 1750-2000 euro
Een goed voorbeeld voor jou is de Mini van tricklex in Amerika, of die van Richard O'Dwyer in Engeland. Laatsgenoemde deed 308 wielpk's op de bank van 1320, standaard 15 psi boost - en zn 308 whp haalde ie door een ingestelde boost-knop op de ECU waarmee hij met een druk op de knop 23 psi haalt
Rotrex is leuk, maar ontzettend duur. Dan is je single-turbo een betere en goedkopere setup

De standalone ECU van 1320 is een goede, en de soon-to-be-released Vipec gaat ook goed zijn.
- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
.
Als je de turbo wil gebruiken voor street use dan ok,op circuit staat hij nog steeds niet op punt he..
Vipec 's zijn er al DavyDaveke schreef:Ik zou alsnog gewoon voor een hele grote enkele turbo gaan, daar win je veel meer mee denk ik zo... Twincharging gaat veel minder doen qua vermogen en is ook een pak duurder uiteindelijk. Met een enkele turbo ga je qua vermogen echt hoger uitkomen, en is ook de koeling beter te managen.

Als je de turbo wil gebruiken voor street use dan ok,op circuit staat hij nog steeds niet op punt he..

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Jan heeft orders aangenomen voor 30 stuks ja, maar ze zijn nog niet eens leverbaar volgens Vipec zelf!
Nee, het vreemde van het verhaal is dat Loui met zijn identieke setup geen probleem heeft - Richard blaast continu zn expansievat leeg. Probleem is nog niet gelokaliseerd
Heb jij ze al dan?cooperke s schreef:Vipec 's zijn er al DavyDaveke schreef:Ik zou alsnog gewoon voor een hele grote enkele turbo gaan, daar win je veel meer mee denk ik zo... Twincharging gaat veel minder doen qua vermogen en is ook een pak duurder uiteindelijk. Met een enkele turbo ga je qua vermogen echt hoger uitkomen, en is ook de koeling beter te managen.
Beiden zitten zo rond de 1750-2000 euro.
Jan heeft orders aangenomen voor 30 stuks ja, maar ze zijn nog niet eens leverbaar volgens Vipec zelf!
Nee, het vreemde van het verhaal is dat Loui met zijn identieke setup geen probleem heeft - Richard blaast continu zn expansievat leeg. Probleem is nog niet gelokaliseerd
Onze sponsors