SWmini's PW R56 TE KOOP!
- speedy
- NMC Legend
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: SWmini's PW R56 nieuw stuur!
Mooie he een van de leukste mods vond ik. Ga je de kapjes ook nog aanpassen?

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- SWmini
- 4 op een rij!
Bericht
Was ik wel van plan i.s.m. zwarte knoppen maar vind het zilver goed passen met de ringen in interieurCasper schreef:Mooie he een van de leukste mods vond ik. Ga je de kapjes ook nog aanpassen?

- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Oh zo waar! Top mod!SWmini schreef:JCW stuur gekocht, rijd nu veel fijner!
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Gaaf!! Stuur nieuw gekocht of heb je er ergens een weten te scoren?
- SWmini
- 4 op een rij!
Bericht
Maar zelfs met die waardebon was speedy nog goedkoper, zou hem eens contacteren moest je zelf ook
eentje zoeken
Nieuw, had nog een waardebon liggen dus moest wel iets kiezen.louisvdd76 schreef:Gaaf!! Stuur nieuw gekocht of heb je er ergens een weten te scoren?
Maar zelfs met die waardebon was speedy nog goedkoper, zou hem eens contacteren moest je zelf ook
eentje zoeken

- MiniJefkeuh
- Mod virus alert!
Bericht
Topmod! Zo'n Stuurtje heb ik ook al enige tijd, en geniet er nog elke dag van! Stuurt echt zoveel fijner, en met langere afstanden voelt het ook gewoon prettiger aan 
Geniet ervan zou ik zeggen!

Geniet ervan zou ik zeggen!

Yes, This is a cult!..... #ThirtySecondsToMars
This is War Tour @ Lotto Arena November 2011 -> Check!
Love Lust Faith + Dreams Tour @ Lotto Arena November 2013 -> Check!
This is War Tour @ Lotto Arena November 2011 -> Check!
Love Lust Faith + Dreams Tour @ Lotto Arena November 2013 -> Check!
- SWmini
- 4 op een rij!
- speedy
- NMC Legend
- ajede
- Volledig MINI minded!
- pocket rocket
- Bijna verslaafd
Bericht
Re: SWmini's PW R56 nieuwe zetels!
ziet r schoon uit.
toch zelf bij gehouden en denk dat ge niet meer weg wilt eens ge er in gezeten hebt.
grtz
toch zelf bij gehouden en denk dat ge niet meer weg wilt eens ge er in gezeten hebt.
grtz
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
Re: SWmini's PW R56 nieuwe zetels!
Ik vind dat zo mooi echt super gaat dat staan en zitten 

- SWmini
- 4 op een rij!
- Richard030
- Bijna verslaafd
- Sven
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors