Echt een top bak zo, zeker met die facelift xenon lampen,
die verbeteren het vooraanzicht, nu schuiven de mensen nog sneller op
de autobaan!
GR RD
Eindelijk....m'n Sje-> Dag Sje!
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo, vandaag ff losse eindjes aan elkaar geknoopt.
Sidemarkers gemonteerd en aangesloten. Ziet er goed uit dat zwarte
, goed geslaagd zo en er komt zelfs nog licht doorheen ook
. Foto's volgen (grote bestanden
)....
Meteen voorbumper goed afgehangen, was simpel werkje. Gewoon de linkersteun ff wat hoger gezet. Die was blijkbaar gezakt met de eerste montage
.
Achteruitrijlicht doet het ook weer, was de laatste keer vergeten stekkertje terug te steken.
Sidemarkers gemonteerd en aangesloten. Ziet er goed uit dat zwarte

Meteen voorbumper goed afgehangen, was simpel werkje. Gewoon de linkersteun ff wat hoger gezet. Die was blijkbaar gezakt met de eerste montage

Achteruitrijlicht doet het ook weer, was de laatste keer vergeten stekkertje terug te steken.
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nope
is wel nodig, maar geen zin in
. Morgen maar dan

Alleen jammer, linksachter (bestuurderskant) is het onderste pinnetje afgebroken (met opdraaien van het boutje) waardoor de sidemarker net ff stukkie uitsteekt daar. Dubbelzijdig tape opgeplakt maar helpt niet genoeg.
Iemand nog een standaard oranje sidemarker voor bestuurderskant achter liggen toevallig?

Alleen jammer, linksachter (bestuurderskant) is het onderste pinnetje afgebroken (met opdraaien van het boutje) waardoor de sidemarker net ff stukkie uitsteekt daar. Dubbelzijdig tape opgeplakt maar helpt niet genoeg.
Iemand nog een standaard oranje sidemarker voor bestuurderskant achter liggen toevallig?
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb ik wel voor je Frankie.
Ik moet komende week een partijtje hout ophalen (wat ik via MP heb gekocht) in Kerk en Zanen. Dan kan ik um ff langsbrengen.
Als je de sidemarker dit weekend wil hebben moet je hem ff in Voorschoten of Roelofarendsveen ophalen.
PM me maar ff als ik wat voor je kan doen.
groetjes,
Peter
Ik moet komende week een partijtje hout ophalen (wat ik via MP heb gekocht) in Kerk en Zanen. Dan kan ik um ff langsbrengen.
Als je de sidemarker dit weekend wil hebben moet je hem ff in Voorschoten of Roelofarendsveen ophalen.
PM me maar ff als ik wat voor je kan doen.
groetjes,
Peter
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hey Peter! Thnx man! Ben alleen net aankomende week een weekje weg, zaterdag de 10e weer terug
Dus wordt sowieso daarna en doe wel ritje naar Voorschoten of R'veen, zijn toch nog regelmatig bij de BabyDump te vinden
PM je nog wel hoe en wanneer ik het kan organiseren
Top he zo'n cluppie!
En nu nog wat foto's by night...

PM je nog wel hoe en wanneer ik het kan organiseren

Top he zo'n cluppie!
En nu nog wat foto's by night...

Onze sponsors