My Mini Cooper S
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
ik kan me nog herinneren dat er iemand tegen jouw(Apeldoorn meet/hemelvaart) zei nadat je gezegd had dat de BOV en de uitlaat de laatste mods zouden zijn dat wat extra Carbon ook makkelijk moest kunnen. Je had het al op de deuren (handvatten + spiegels), scoop kon nog, kofferdeksel greep, antenne zodat elk vlak een stukje carbon had.
Jij voegt gewoon de daad bij het woord,
, wederom lekker bezig Jos, haha, staat hem goed. Dan kunnen in de toekomst die andere delen ook nog wel in het Carbon, misschien bestaan er ook nog carbon ventiel dopjes
Je hebt in ieder geval een gave MINI Jos als je dat vergelijkt met toen je hem kocht echt een wereld van verschil.
Ik las nog dat het stuur en de pookknop niet opgehaald zijn, jammer dat iemand toezegt en dan niets meer laat horen. Ik denk dat je die wel verkocht krijgt, kwestie van geduld, komt vanzelf een koper op je pad.
Tot vrijdag
Re: My Mini Cooper S - Mei maand mod maand

Jij voegt gewoon de daad bij het woord,

Ik las nog dat het stuur en de pookknop niet opgehaald zijn, jammer dat iemand toezegt en dan niets meer laat horen. Ik denk dat je die wel verkocht krijgt, kwestie van geduld, komt vanzelf een koper op je pad.
Tot vrijdag

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Hahaha idd, sommige mensen zou je eigenlijk beter kunnen mijden, das beter voor je portemonnee, maar ik moet het Daiël nageven, zijn idee was weer
Zal van het weekend eens 2 foto's bij elkaar zoeken, 1 van aankoop en zoals hij er nu bij staat. Hebben Chico en Ryan toen ook gedaan volgens mij.
Stuur en knop vonden wel een nieuwe eigenaar, koopman is al geboren, we moeten elkaar alleen nog even vinden. Voordeel is, spulletjes zijn betaald, dus het eet geen brood
Zie je morgen

Zal van het weekend eens 2 foto's bij elkaar zoeken, 1 van aankoop en zoals hij er nu bij staat. Hebben Chico en Ryan toen ook gedaan volgens mij.
Stuur en knop vonden wel een nieuwe eigenaar, koopman is al geboren, we moeten elkaar alleen nog even vinden. Voordeel is, spulletjes zijn betaald, dus het eet geen brood

Zie je morgen

- Baseman01
- Leerling Mini lid
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
nice!!!
mooi dat je hem in het zwart hebt genomen!:D
mooi dat je hem in het zwart hebt genomen!:D
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Vandaag even op en neer naar Apeldoorn, daar de Mini navigatie opgehaald die ik van Jeffrey overgenomen heb.
Bakje koffie en een lekkere koek bij ontvangst, ff buurten met Jef & pa Hans en daarna heeft Jeffrey hem meteen ingebouwd.
Toen weer koffie en nog een pijpje buurten en daarna een lekker ritje terug naar het Southern district
Tnx Jeffrey & Hans voor de hulp, koffie en gezellige praat, hopelijk tot snel weer op een meeting

Bakje koffie en een lekkere koek bij ontvangst, ff buurten met Jef & pa Hans en daarna heeft Jeffrey hem meteen ingebouwd.
Toen weer koffie en nog een pijpje buurten en daarna een lekker ritje terug naar het Southern district

Tnx Jeffrey & Hans voor de hulp, koffie en gezellige praat, hopelijk tot snel weer op een meeting

- Silverbullit
- Enthousiast
Bericht
Graag gedaan en was even gezellig. En ik vind het zeker een mooie optie.
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Erg blij met de mooie foto's van Wim, gemaakt tijdens de Ikea meet

- Hansjonker
- Leerling Mini lid
Bericht
Heey Jos, veel plezier met je MINI Navigatie. Dat "Modden" gaat maar door met die auto van jou ..... maar hij wordt steeds mooier en mooier !! Enne ....... Ook namens de vrouw nog bedankt voor de tas met Koek ..... Ze smaken prima ... Hahaha Gr en tot gauw !
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Afgelopen vrijdag tijdens de meeting wilde Louis me helpen met het inbouwen van de blow off valve, maar na het losdraaien van de eerste schroeven zag hij dat er een verbinding niet meer helemaal lekker was, (zie foto}.
Om die reden de valve maar niet ingebouwd en zaterdag meteen naar de dealer gegaan.
Voor nu even tijdelijk met 2 componenten kit gemaakt en er is een compleet nieuwe in bestelling welke onder Mini next garantie vervangen gaat worden.
Als de nieuwe unit erop zit snel weer een afspraak met Louis plannen zodat we samen kunnen whoosen

Om die reden de valve maar niet ingebouwd en zaterdag meteen naar de dealer gegaan.
Voor nu even tijdelijk met 2 componenten kit gemaakt en er is een compleet nieuwe in bestelling welke onder Mini next garantie vervangen gaat worden.
Als de nieuwe unit erop zit snel weer een afspraak met Louis plannen zodat we samen kunnen whoosen

- Mike El
- Enthousiast
- UKRyan
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Je bent lekker bezig geweest
Hij staat er mooi bij!

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Mei maand Mod maand zit er bijna op.
Deze maand toch de volgende modificaties gedaan,
> Carbon spiegel kappen
> Kw1 Schroefset
> Carbon Hoodscoop
> Mini Navigatie
> Raamsticker
Jammer genoeg niet alles kunnen realiseren wat op de planning staat / stond, maar het komt vast goed
Mods die nog open staan voor de komende maand zijn inbouwen blow off valve, maar eerst de slang zaterdag maar laten vervangen alvorens de valve samen met Louis in te bouwen.
Fjcw einddemper monteren en iets met slijpen en lassen
Aangezien ik nog zakdoeken, sokken en onderbroeken genoeg heb, dank zij de kids, mijn aanstaande vaderdag kado'tje in de vorm van een carbon antenne er op schroeven.
Deze maand toch de volgende modificaties gedaan,
> Carbon spiegel kappen
> Kw1 Schroefset
> Carbon Hoodscoop
> Mini Navigatie
> Raamsticker
Jammer genoeg niet alles kunnen realiseren wat op de planning staat / stond, maar het komt vast goed

Mods die nog open staan voor de komende maand zijn inbouwen blow off valve, maar eerst de slang zaterdag maar laten vervangen alvorens de valve samen met Louis in te bouwen.
Fjcw einddemper monteren en iets met slijpen en lassen

Aangezien ik nog zakdoeken, sokken en onderbroeken genoeg heb, dank zij de kids, mijn aanstaande vaderdag kado'tje in de vorm van een carbon antenne er op schroeven.
Onze sponsors