Zat ik ook aan te denken, ik ben ook op zoek geweest naar zwart geanodiseerd aluminium op zoek geweest. Je moet dan echter het achterpaneel er heel netjes uit dremelen voorbij de ronding, anders ziet het er niet uit. Het is zeker te doen maar niet makkelijk om dat netjes voor elkaar te krijgen. De overgang van plastic naar gaas wordt dan heel strak en niet rond zoals het nu is.Wint schreef:Ik zat al te denken hoe ik daar echt gaas achter kon gaan fixen....
Ja klopt inderdaad, ik heb de moed ook al bijna opgegeven en vind jou oplossing echt netjes!Berthil schreef:Zat ik ook aan te denken, ik ben ook op zoek geweest naar zwart geanodiseerd aluminium op zoek geweest. Je moet dan echter het achterpaneel er heel netjes uit dremelen voorbij de ronding, anders ziet het er niet uit. Het is zeker te doen maar niet makkelijk om dat netjes voor elkaar te krijgen. De overgang van plastic naar gaas wordt dan heel strak en niet rond zoals het nu is.Wint schreef:Ik zat al te denken hoe ik daar echt gaas achter kon gaan fixen....
Onze sponsors