

Moet ie met een exact zelfde snelheid en hoek die bocht nemen in z'n achteruit, dan moet het wel lukkenMartijnGizmo schreef:En als je de rook terug erin stopt? Dan kan ie wel weer toch?
Wat ik begreep ging ie dwars in een bocht, dat is iets anders dan hard in een bocht gaanGp0029 schreef:Dus hard door de bocht en dwars gaan = geen olie = GP kapot
Dan is een andere analyse dat ik dan kennelijk niet hard genoeg rij om een GP te laten ploffen?
Daveke schreef:Wat ik begreep ging ie dwars in een bocht, dat is iets anders dan hard in een bocht gaanGp0029 schreef:Dus hard door de bocht en dwars gaan = geen olie = GP kapot
Dan is een andere analyse dat ik dan kennelijk niet hard genoeg rij om een GP te laten ploffen?
Zoiets plaatsen: http://www.detroittuned.com/rmw-oil-pickup-baffle/Gp0029 schreef:zonder gekheid; langs de Ring sprak ik genoeg 3-serie heren die idd schotten hadden gelast. Dat zijn dan toch schotten in je Carterdeksel? waar zou je dat kunnen laten doen?
Bij een carterpanschottenlaswinkel? of één of ander race-instituut?