Ziet er goed uit Maarten. Lopen ze niet tegen de wielkastranden als je met een flinke snelheid door een scherpe bocht gaat ??
had ik last van bij de classic mini !
=> MaVaEe's BRG! <=
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Valt het op?kwiebje schreef:Je bent lekker bezig. Volgens mij heb jij het mod virus ook aardig te pakken:D
keep up the good work!

Nee die verlagingsveren zijn lekker stug achter dus dat zit wel goed. Alleen zat er gister iemand achterin en als je dan over een drempel rijd hoor je hem een klein beetje. Maar ach dat slijt vanzelf!Che schreef:Ziet er goed uit Maarten. Lopen ze niet tegen de wielkastranden als je met een flinke snelheid door een scherpe bocht gaat ??
had ik last van bij de classic mini !

- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Zo vandaag weer wat gemod + een foto van een iets oudere mod echter nog niet gepost:
Badge!

En een MOD die ik al heel lang op oog had maar er elke keer niet van kwam namelijk zwarte aerostickers!

Op de foto ziet het er wat vaag uit omdat de achterkant van mn mini ontzettend vies is en de stickers brandschoon. Zal binnekort een foto schieten als hij helemaal schoon is. Het is in ieder geval erg cool!
Badge!

En een MOD die ik al heel lang op oog had maar er elke keer niet van kwam namelijk zwarte aerostickers!

Op de foto ziet het er wat vaag uit omdat de achterkant van mn mini ontzettend vies is en de stickers brandschoon. Zal binnekort een foto schieten als hij helemaal schoon is. Het is in ieder geval erg cool!

Onze sponsors