Net 1000 kilometer op de teller en nu al 215...

Hans schreef:Hey Kaj, ik heb je gister helemaal niet gezien! Jammer..
De R56 en R55 hebben hun maximaal vermogen bij 5500 toeren en daarom ging die ook niet harder denk ik dan 230 op de teller (misschien ook een beetje ivm windkracht 7 tegen en slechts 1000km op de teller) jammer dat die teller zo afwijkt want de hele overbrenging is nu ook anders natuurlijk dus als die straks 230pk heeft loopt die op de teller denk ik 255/260 ofzo bij ruim 6000/6500 toeren.. veel harder zal die ook niet gaan lopen, daar zijn de overbrengingen te kort voor en nu zeker met die afwijking.. maarja dat zijn toch 240/245 echte kilometers, genoeg om berthil voor te blijven
Als je hem even naar België brengt en me een aero kitje geeft zal ik je clubman gerust vijf lagen simonisatie geven.Hans schreef:Even iets heel onbelangrijk..
Vandaag de clubman gewassen, maarre.. je ben echt langer bezig met dat lange dingvooral dat dak, niet normaal hoe lang dat is, is trouwens langer dan een BMW 5 serie touring
![]()
En de achterkant is helemaal een ramp om te wassen met al die hoeken, deurgrepen en wissers.. pfff.. niks voor mij, wil er nog iemand een zakcentje bijverdienen met auto's wassen?
Onze sponsors