Fre's Mini 1
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Mijn dealer heeft bij terugplaatsen van motorkap rekening gehouden met de strut. Wellicht valt er nog wat te stellen.
Mushrooming: hoezo, staan de veerpootschalen bol dan? Maak er eens een fotos van.
Mushrooming: hoezo, staan de veerpootschalen bol dan? Maak er eens een fotos van.
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
. Mss komt het door die klap tegen de borduur lang lang geleden? Achterste draagarmen waren krom, kan mss alles een wrong gegeven hebben?
Eens bij de dealer vragen of ze de kap wat kunnen afstellen? Ze kunnen toch geen centimeter hoger gaan? Mss moet ik anders de bovenkant van de strut wat afvlakken ofzo? Ik zou hem er alleszinds graag terug op hebben.
Volgens coen zijn uitleg, voor zover ik het begrijpMini Poeper schreef:Mijn dealer heeft bij terugplaatsen van motorkap rekening gehouden met de strut. Wellicht valt er nog wat te stellen.

Eens bij de dealer vragen of ze de kap wat kunnen afstellen? Ze kunnen toch geen centimeter hoger gaan? Mss moet ik anders de bovenkant van de strut wat afvlakken ofzo? Ik zou hem er alleszinds graag terug op hebben.
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Wel klote fred dat het tegen zit met je Strut. Vooral dat het dan nog lekker rijd
IK hoop voor je dat het op te lossen valt.
Ja nu je ook last van kraken hebt kun je niet beter een S aan schaffen ben je denk ik ook van het probleem met je strut af
Nee is gekheid!
Succes jongen! Anders mischien toch een ander strutje?

Ja nu je ook last van kraken hebt kun je niet beter een S aan schaffen ben je denk ik ook van het probleem met je strut af

Nee is gekheid!

Succes jongen! Anders mischien toch een ander strutje?
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Neenee dat deksel hebben we er direct uitgehaald. Het is echt op de bevestigingspunten dat em duwt. Vooral links eig, want links heb ik er een buil in mijn kap aan overgehouden, rechts kan ik niet direct iets zien. Daarom dat ik ook denk dat er echt iets kromgetrokken is
.
Mss moet ik mijn kap gewoon keihard dichtslaan dat ik weet waar het hapert, en dan mijn motorkap stylen à la bmw M roadster

Mss moet ik mijn kap gewoon keihard dichtslaan dat ik weet waar het hapert, en dan mijn motorkap stylen à la bmw M roadster

- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ jp, dat is idd nog het ergste, nu ik weet hoe het rijdt met die strut moet em er weer vanonder. Echt flut*!
Om het verschil ff uit te leggen ... op de rit in sluis heb ik echt veel van die haarspeldbochten genomen met piepende banden, nu kan ik zo'n bochten nog sneller nemen met veel meer grip ... Stuurt wel iets strammer bij lage snelheden. Maar daar heb ik dus normaal niet zo'n last van
Om het verschil ff uit te leggen ... op de rit in sluis heb ik echt veel van die haarspeldbochten genomen met piepende banden, nu kan ik zo'n bochten nog sneller nemen met veel meer grip ... Stuurt wel iets strammer bij lage snelheden. Maar daar heb ik dus normaal niet zo'n last van

- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Okeej nu ik jou zo hoor is het mischien wel intresant om er ook aan te gaan dan die Struts ik wist niet dat het zoveel scheelde.

- jbcola
- Brugse zot
Bericht
heb net de JCW strut van BUD op de mijne gestoken en het scheelt een pak dat de JCW hoger is
Zeker niet waarkwiebje schreef:De jcw strut is ook veel platter dan de strut die je overgekocht hebt. Hier zal ook wel wat winst in zitten denk ik betreft de ruimte.

Onze sponsors