Blondies AB Cabbie Back to Basic
- ducks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- turbootje
- Volledig MINI minded!
Bericht
..weet je zeker, dat ze je niet aan het stangen zijn???
Bij mij riep de dealer nml. ook dat hij er nog niet was, maar toen stond ie ineens voor mijn neus tijdens de Kikarit!!
Ik kan me ook niet voorstellen, dat een auto die binnen 2 weken geleverd zou moeten worden nu nog niet geproduceerd is...
Ik ga voor je duimen meisje!
Tot snel.
Grtz
Karin

Bij mij riep de dealer nml. ook dat hij er nog niet was, maar toen stond ie ineens voor mijn neus tijdens de Kikarit!!
Ik kan me ook niet voorstellen, dat een auto die binnen 2 weken geleverd zou moeten worden nu nog niet geproduceerd is...
Ik ga voor je duimen meisje!

Tot snel.
Grtz
Karin
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Maar denk ut niet hoor Karin.
Ik zie je zaterdag toch ??
Als dat zo is dan heb ik met bernard nog een appeltje te schillen.turbootje schreef:..weet je zeker, dat ze je niet aan het stangen zijn???![]()
Ik ga voor je duimen meisje!![]()
Tot snel.
Grtz
Karin

Maar denk ut niet hoor Karin.

Ik zie je zaterdag toch ??

- tirex
- Volledig MINI minded!
Bericht
2 weken zijn genoeg hoor..
bestelde mijn cooper s zaterdags, s'maandag ging hij in productie, 9 dagen later stond de Mini bij de dealer..
dus Ida, de moed niet opgeven..
turbootje schreef:..weet je zeker, dat ze je niet aan het stangen zijn???![]()
Ik ga voor je duimen meisje!![]()
Tot snel.
Grtz
Karin
2 weken zijn genoeg hoor..
bestelde mijn cooper s zaterdags, s'maandag ging hij in productie, 9 dagen later stond de Mini bij de dealer..
dus Ida, de moed niet opgeven..

Onze sponsors