Hoeveel zou deze nog waard zijn?
28.000 km
alle opties behalve
- automaat
- schuifdak
- cd wisselaar
- dab tuner
perfecte staat, wordt overmorgen volledige gedetailed, gereden door chauffeur met respect voor de mechaniek
bedankt alvast!
WB's Cooper S Clubman R55
- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
we zijn gewoon wat aan het brainstormen maar op korte termijn gaat 'ie de deur uit..
opvolger wordt sowieso iets met wat meer "oomph"
opvolger wordt sowieso iets met wat meer "oomph"

- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
Hier ook nog eens tijd voor een update!

Km stand is momenteel een dikke 46.000 km, en alles loopt zoals het moet. Binnenkort wordt de remolie en achterse remblokkenset vervangen. Intussen ook al een nieuwe voorruit gehad en een 2de onderhoud op 40.000 km. En nieuwe voorbanden. En nieuwe remblokken vooraan. en..
Maar rijdt nog altijd super! Hier een filmpje dat we deze week gemaakt hebben..
Volledig standaard uitlaat
Auto heeft lichte schade aan de achterbumper, beetje verf af maar niks serieus. Daar we een 335i E91 hebben bijgekocht om langere afstanden mee te maken gaat de Mini een pak minder km doen en wordt extra goed verzorgd nu
Na de winter zou 'ie een volledige lakbehandeling krijgen.
Groetjes
W. Blake

Km stand is momenteel een dikke 46.000 km, en alles loopt zoals het moet. Binnenkort wordt de remolie en achterse remblokkenset vervangen. Intussen ook al een nieuwe voorruit gehad en een 2de onderhoud op 40.000 km. En nieuwe voorbanden. En nieuwe remblokken vooraan. en..

Maar rijdt nog altijd super! Hier een filmpje dat we deze week gemaakt hebben..
Volledig standaard uitlaat

Auto heeft lichte schade aan de achterbumper, beetje verf af maar niks serieus. Daar we een 335i E91 hebben bijgekocht om langere afstanden mee te maken gaat de Mini een pak minder km doen en wordt extra goed verzorgd nu

Groetjes
W. Blake
- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
Ik overweeg om een temperatuur meter te installeren, liefst olietemp uiteraard.. (mis dit enorm als ik uit de 335i stap bvb)
Biedt Mini dit nu intussen al zelf aan? Of zijn er betere aftermarket oplossingen? En hoe zit het met de prijs?
Ik vind dat echt een gemis..
Biedt Mini dit nu intussen al zelf aan? Of zijn er betere aftermarket oplossingen? En hoe zit het met de prijs?
Ik vind dat echt een gemis..

Onze sponsors