Dave's Turbo R53 Project
- coopers1987
- Volledig MINI minded!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- coopers1987
- Volledig MINI minded!
Bericht

Weet dat jet black een classic mini kleur is vandaar...
Van mij apart maakt ie em ferrari rood
Zomaar een vraagBlue Chaser schreef:Dus !!coopers1987 schreef:Jet black is geen MINI kleur toch

Weet dat jet black een classic mini kleur is vandaar...
Van mij apart maakt ie em ferrari rood

- maus105
- Bonkey
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
In die kleurcodes stond er bij Jet Black dat het een dakkleur was, Ik wil in elk geval geen metallic, gewoon uni-zwart 
Kan waarschijnlijk op korte termijn al, en de scuttles worden ook opnieuw gedaan. Dan is alles in elk geval ruim op tijd klaar..
Volgens mij is mn middendemper ook kapot.. Er rammelt van alles in die catback, zal wel door het geknal komen.. Binnenkort maar eens naar kijken. Eetst weer APK-waardig maken (met functionerende toeter en spruit die de keuring wel doorkomt
)

Kan waarschijnlijk op korte termijn al, en de scuttles worden ook opnieuw gedaan. Dan is alles in elk geval ruim op tijd klaar..

Volgens mij is mn middendemper ook kapot.. Er rammelt van alles in die catback, zal wel door het geknal komen.. Binnenkort maar eens naar kijken. Eetst weer APK-waardig maken (met functionerende toeter en spruit die de keuring wel doorkomt

- coopers1987
- Volledig MINI minded!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
De kleurnaam is Black-II ofwel Jet Black
Het "solid" staat voor niet-metallic , het is niet de kleurnaam
Duss....coopers1987 schreef:Ik lees het ja, 668 solid aka jet black
Zal wel bruut worden
De kleurnaam is Black-II ofwel Jet Black
Het "solid" staat voor niet-metallic , het is niet de kleurnaam
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- coopers1987
- Volledig MINI minded!
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
En het blijft maar doorgaan! 
Zou er ooit een einde aan dit verhaal komen?
hahaha
Maaruh.. post je achterlichten eens.. ben wel benieuwd naar al dat rood..

Zou er ooit een einde aan dit verhaal komen?

Maaruh.. post je achterlichten eens.. ben wel benieuwd naar al dat rood..
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ja, het is bijna klaar hoor.. Nog een tripje Engeland, CAE monteren, Extra tellers voor olietemp en Afr (liggen al klaar), het geplande spuitwerk en dan stopt het. Project af, tijd om geld te sparen voor m'n trip naar Aruba en andere zaken. Heeft geld genoeg gekost, het is nu af naar mijn wens dus vind ik MU een waardig einde van het mod-festijn 

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Enkele mogelijke mods die ik nog zou kunnen doen, maar tussen haakjes er achter waarom het niet nodig is
- 1320 ECU (enkel voor launch control geen 1500 pond besteden, mapping is zo goed genoeg)
- AIM Digital Dash (GP teller is gewoon mooier)
- Water/Methanol (Ik gebruik de Mini niet hard genoeg om daar voordeel uit te halen, het is geen trackday-auto)
- Gewichtsbesparing (Spreekt me niet aan, lichtgewicht deuren/kappen, lexaan ramen e.d. De kosten wegen niet op tegen de voordelen, wederom, daar gebruik ik de auto niet hard genoeg voor)
- Vented A-panels (De standaard zijn mooi genoeg in mijn ogen)
- Splitter (dan kom ik de parkeergarage niet meer in)
- Diffuser (Vind ik niet echt mooi op een R53)
- Vlakke bodem (voegt pas wat toe als je meer trackday's gaat rijden, en dat doe ik toch niet)
- Joeymod (dan wordt de voorkant TE donker)
Geef me nog eens wat goede ideen? Ik heb het niet over zaken als knipperlichtjes en led lampjes en dat soort kleine meuk want dat zijn niet echt mods in mijn ogen. Exterieur is na de spuitklus en de aero-skirts gewoon af, remmerij is top, de ophanging is prima zoals ie is, motorblok is dik in orde en het interieur is precies zoals ik het voor ogen had.
Het enige wat in me opkomt, is als de koppeling het ooit begeeft, ik er een andere sper in zou leggen. Maar tot die tijd, fungeert de standaard diff die in de GP bak zit voldoende voor wat ik met de auto doe.
Ik kan me werkelijk niks meer bedenken wat ik nou echt persé zou moeten hebben wat de auto nog dikker kan maken.. Echt niks meer.. Dit ding is dadelijk gewoon klaar, heb ik mooi meer tijd om weer te gaan sporten en me daar op te richten en geld te sparen voor mn tripje op het eind van het jaar, want daar zijn de contracten deze week voor afgerond!
- 1320 ECU (enkel voor launch control geen 1500 pond besteden, mapping is zo goed genoeg)
- AIM Digital Dash (GP teller is gewoon mooier)
- Water/Methanol (Ik gebruik de Mini niet hard genoeg om daar voordeel uit te halen, het is geen trackday-auto)
- Gewichtsbesparing (Spreekt me niet aan, lichtgewicht deuren/kappen, lexaan ramen e.d. De kosten wegen niet op tegen de voordelen, wederom, daar gebruik ik de auto niet hard genoeg voor)
- Vented A-panels (De standaard zijn mooi genoeg in mijn ogen)
- Splitter (dan kom ik de parkeergarage niet meer in)
- Diffuser (Vind ik niet echt mooi op een R53)
- Vlakke bodem (voegt pas wat toe als je meer trackday's gaat rijden, en dat doe ik toch niet)
- Joeymod (dan wordt de voorkant TE donker)
Geef me nog eens wat goede ideen? Ik heb het niet over zaken als knipperlichtjes en led lampjes en dat soort kleine meuk want dat zijn niet echt mods in mijn ogen. Exterieur is na de spuitklus en de aero-skirts gewoon af, remmerij is top, de ophanging is prima zoals ie is, motorblok is dik in orde en het interieur is precies zoals ik het voor ogen had.
Het enige wat in me opkomt, is als de koppeling het ooit begeeft, ik er een andere sper in zou leggen. Maar tot die tijd, fungeert de standaard diff die in de GP bak zit voldoende voor wat ik met de auto doe.
Ik kan me werkelijk niks meer bedenken wat ik nou echt persé zou moeten hebben wat de auto nog dikker kan maken.. Echt niks meer.. Dit ding is dadelijk gewoon klaar, heb ik mooi meer tijd om weer te gaan sporten en me daar op te richten en geld te sparen voor mn tripje op het eind van het jaar, want daar zijn de contracten deze week voor afgerond!
Onze sponsors