P5ycH0's R56 AB fJCW
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
- PjV
- Be Mini
Bericht
Re: P5ycH0's R56 AB fJCW
Je hebt nu een X56?P5ycH0 schreef:Put your ass up in the air... Put your ass up..... in the air...

- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Yep!PjV schreef:Je hebt nu een X56?P5ycH0 schreef:Put your ass up in the air... Put your ass up..... in the air...

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ah, bekend beeld 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thnx guys!
Het voelt alsof ik een open hart operatie uitgevoerd heb met die computer handjes van me....
Het voelt alsof ik een open hart operatie uitgevoerd heb met die computer handjes van me....
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Weet je eens een keer hoe ik mij altijd voelP5ycH0 schreef:Thnx guys!

- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Sterkte met die enkele km's die je zo gaat rijden
Hahaboris_brznjef schreef:Zo he!
Gebukt is genomen
Sterkte met die enkele km's die je zo gaat rijden

- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar dat ga ik zeker nog fixen.
Sterkte van de bout die ik erin geplaatst heb is 8.8. De originele is 10.3.keyan schreef:Wel de juiste sterkte van een bout nemen
Maar dat ga ik zeker nog fixen.
- bezwi
- Mod virus alert!
Bericht
Welke maat bout heb jij gekocht, ik wil eerdaags ook mijn set vervangen. Het schijnt een kwaaltje te zijn. Beter mee verlegen dan ren je rot 

- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
M14. De lengte ben ik helaas vergeten.....bezwi schreef:Welke maat bout heb jij gekocht, ik wil eerdaags ook mijn set vervangen. Het schijnt een kwaaltje te zijn. Beter mee verlegen dan ren je rot
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht 
Ooooh the awkwardness.....
Tomason lekt tussen velg en band door. Daarom er onderuit, maar ik kon niet alle 4 de tomasons wisselen omdat ik 1 centreer ring van de rota's pisse ben...
Dus nu tomasons en verlaging aan de voorkant en rota's zonder verlaging aan de achterkant.

Ooooh the awkwardness.....
Tomason lekt tussen velg en band door. Daarom er onderuit, maar ik kon niet alle 4 de tomasons wisselen omdat ik 1 centreer ring van de rota's pisse ben...
Dus nu tomasons en verlaging aan de voorkant en rota's zonder verlaging aan de achterkant.
Onze sponsors