Vind het toch jammer dat ik hem niet voor mezelf gehouden heb

Gelukkig niet! Heb een hele mooie prijs gekregenjbcola schreef:de IC![]()
Vind het toch jammer dat ik hem niet voor mezelf gehouden heb![]()
Ik weet niet wat de vermogen winst is met alleen een IC. Tirex kan je er wel meer over vertellen.modena schreef:En maaij scheelt het in vermogen???Of scheelt het alleen in je portomonee![]()
Jack
De originele is echt kleinmodena schreef:wat een joekel he,dan is de orginele echt maar een kleintje.
Ziet er toppie uit Maaij.
Jack
Ik moet de grill nog eerst in het echt zien. Wanneer kom je weer naar een meet toe?Olaf schreef:Met de M7 Gril zie je em een stuk beter Maaij!!
Altijd mogelijk tijdens een meetingbiermagnaat schreef:Ben echt benieuwd maaij! Zou graag een keer met je mee rijden!
Ik ben benieuwd naar het verschil tussen een stage 1 en stage 2 kit van Beekmodena schreef:Ja Maaij ik heb de mijne bij Beek ook laten chippen en ben er ook heel tevreden over ,vooral in de 3de,4de,5de,6de versnelling.
Top van Beek
Jack
Volgens Beek levert de stage 2 kit 228 PK's op. Binnenkort maar eens op de bankGeoBem007 schreef:Wij zijn met onze Clubman ook heel tevreden van ZIPtuning, geen idee hoe die zich verhoudt tov Beek maar toch.. Lekker die power in hogere versnellingen
Onze sponsors