Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Goed verhaal! Ik geloof best dat je die Exige goed bij kan houden. Qua gewicht zal het toch niet zo heel veel meer schelen? Exige weegt zo'n 940 kilo incl driver. Volgens mij zit jij daar niet ver boven. En dan heb jij natuurlijk nog het kennis voordeel! Zo'n schamp kan erg mazzel zijn voor de exige, aangezien die bak bestaat uit 2 plastic clams. Eentje stuk, mag je hem in z'n totaal vervangen!
Met deze temperatuur lijkt het me heerlijk rijden op de ring!
iDD
Met deze temperatuur lijkt het me heerlijk rijden op de ring!
iDD
- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
thanks Dick!
195/50/16jbcola schreef:Ik zal er maandag eens voor kijken, enig idee van de juiste maat?

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
De TD Pro Race 1.2 is in 17 inch steek 4x100 is in verschillende maten te krijgen.
Ik denk dat een 7.0 x 17 ET 35 goed zou zijn als ik af ga op een R95 met 7.0 x 17 ET 52. Die rij ik probleemloos met 16mm spacers. ET 40 zou ook nog kunnen maar maar ik heb ze liever wat meer naar buiten.
Ik denk jullie samen over twee verschillende dingen praten. Ik bedoel velgen maar cooperke heeft het steeds over banden.cooperke s schreef:195/50/16jbcola schreef:Ik zal er maandag eens voor kijken, enig idee van de juiste maat?thanks Dick!
De TD Pro Race 1.2 is in 17 inch steek 4x100 is in verschillende maten te krijgen.
Ik denk dat een 7.0 x 17 ET 35 goed zou zijn als ik af ga op een R95 met 7.0 x 17 ET 52. Die rij ik probleemloos met 16mm spacers. ET 40 zou ook nog kunnen maar maar ik heb ze liever wat meer naar buiten.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Deze zijn echter nu in bestelling maar levering duurt helaas erg lang.
Bij Beek natuurlijk maar de rest zelf geknutseld.coendek schreef:die pipings die jij gebruikt hebt voor je Brakeducts... waar heb je dat gehaald?!
Deze zijn echter nu in bestelling maar levering duurt helaas erg lang.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik mis toch een beetje de M7 splitter die nog ergens in het gras van de Ring ligt.
Misschien iets knutselen van de oude Aero bumper die daarbij ook vernield was.
De bovenkant er afgedremeld en misschien als splitter gebruiken?

Dat past niet echt goed, dat gaat héél veel werk zijn om dat passend te maken en zo te monteren dat het ook blijft zitten want dit is door de vorm niet alleen een splitter maar ook een spoiler die de voorkant naar beneden drukt.
Dan toch maar weer een vlakke splitter maar niet die van M7.
Lange levertijd, behoorlijk zwaar en de uiteinden links en rechts niet zo mooi afgewerkt.
Dus een universele splitterkit in Engeland besteld. Deze is veel lichter dan die van M7 maar ook een tikje dunner.
De kit bestaat uit een carbon plaat, bevestigingsmateriaal en rubber strip voor de rand.

Met behulp van de oude bumper was een mal snel gemaakt.

Uitsnijden met de dremel ging zeer gemakkelijk.

De splitter is inmiddels gemonteerd (zonder stangetjes) en zit perfect.
Foto's volgen als het weer en de Ringfotografen meewerken
En ik heb een tracking nummer voor de brake ducts dus ze zijn eindelijk onderweg
Misschien iets knutselen van de oude Aero bumper die daarbij ook vernield was.
De bovenkant er afgedremeld en misschien als splitter gebruiken?

Dat past niet echt goed, dat gaat héél veel werk zijn om dat passend te maken en zo te monteren dat het ook blijft zitten want dit is door de vorm niet alleen een splitter maar ook een spoiler die de voorkant naar beneden drukt.
Dan toch maar weer een vlakke splitter maar niet die van M7.
Lange levertijd, behoorlijk zwaar en de uiteinden links en rechts niet zo mooi afgewerkt.
Dus een universele splitterkit in Engeland besteld. Deze is veel lichter dan die van M7 maar ook een tikje dunner.
De kit bestaat uit een carbon plaat, bevestigingsmateriaal en rubber strip voor de rand.

Met behulp van de oude bumper was een mal snel gemaakt.

Uitsnijden met de dremel ging zeer gemakkelijk.

De splitter is inmiddels gemonteerd (zonder stangetjes) en zit perfect.
Foto's volgen als het weer en de Ringfotografen meewerken

En ik heb een tracking nummer voor de brake ducts dus ze zijn eindelijk onderweg

- Fabian
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hier ook zeer benieuwd!!! 

MINI Cooper F56
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost