Blondies AB Cabbie Back to Basic
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Gefeliciteerd Ida!
Valt wel mee want ik zie het ook nu pas...Cannuccia schreef:Ben zo ongeveer de laatste maar:
GEFELICITEERD
met je nieuwe ride.
'k Heb die Camden al een aantal keer staan bewonderen in de showroom, erg mooi!
Ik ben echt verliefd op die kleur!!

Gefeliciteerd Ida!

- Shadow_Breaker
- GPc-0001
- Door
- Volledig MINI minded!
Bericht
... even een vraag tussendoor ... Is het duur en kan je het zelf doen om een grilletje te spuiten? Je zou die van mij eventueel (er zijn meerdere aanbieders) mogen hebben maar die is mooi CR.
Of is een chromen AB grill geen optie?
Ik heb ergens gelezen op het forum dat iemand dat gedaan had maar dat het ook redelijk k-werk is en dat je het zelfs zou kunnen wrappen. Alleen denk ik niet dat Linda van het laatste blij wordt.
Of is een chromen AB grill geen optie?
Ik heb ergens gelezen op het forum dat iemand dat gedaan had maar dat het ook redelijk k-werk is en dat je het zelfs zou kunnen wrappen. Alleen denk ik niet dat Linda van het laatste blij wordt.
- Door
- Volledig MINI minded!
Bericht
Werkelijk ... fingers crossed. Hoop het voor je
Schuif je de planning nog naar voren? Ik heb de prijs inmiddels binnen viel niet gelijk
maar werd ook niet heel blij maar dat was ook niet te verwachten ... is gewoon een dure hobby Mini's ... had ik maar voor een Honda Civic moeten kiezen of zo ... hahaha ... ach ja

Schuif je de planning nog naar voren? Ik heb de prijs inmiddels binnen viel niet gelijk

Onze sponsors