Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Hey Berthil dat ziet er mooi uit.
Afgelopen zondag heb ik de oud MINI van Berry van Elk in actie gezien op Assen. (en nog veel meer)
Ook wat foto's gemaakt in het rennerskwartier van details van de MINI, wil ze morgen op het
forum plaatsen.
Daar zit trouwens ook een beste splitter op. (spaanplaat?)
En ook een leuke oplossing voor het koelen van de remmen.

Afgelopen zondag heb ik de oud MINI van Berry van Elk in actie gezien op Assen. (en nog veel meer)

Ook wat foto's gemaakt in het rennerskwartier van details van de MINI, wil ze morgen op het
forum plaatsen.
Daar zit trouwens ook een beste splitter op. (spaanplaat?)

En ook een leuke oplossing voor het koelen van de remmen.

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag de splitter getest op de Ring. Uitstekend blijven zitten maar wel een stukje rubber weg door de Karroussel maar is wel te vervangen en zo te maken dat het niet weer gebeurd.
Het Tyresure systeem heb ik ook laten plaatsen tijdens opleggen van de nieuwe voorbanden. Werkt uitstekend. De banden laten vullen met stikstof op 2.1 bar. Op de snelweg hebben de Toyo's dan een temperatuur van 46 graden en 2.3. bar druk. Op de Ring na een echt snelle ronde is het echter 3 bar druk en 90 graden! De voorbanden deden het echter uitstekend bij die druk.
Ik heb een setje Team Dynamics 1.2 Pro op de kop kunnen tikken en ga de andere 2 sensoren in die set plaatsen met banden die de helft goedkoper zijn dan de Toyo's maar bijna gelijkwaardig presteren.

De Challenge Brake Ducts uit Engeland zijn eindelijk ook binnen.
Momenteel ben ik de luchthappers met carbon aan het bekleden dus duurt nog even voordat ik ze er op kan zetten.

Het Tyresure systeem heb ik ook laten plaatsen tijdens opleggen van de nieuwe voorbanden. Werkt uitstekend. De banden laten vullen met stikstof op 2.1 bar. Op de snelweg hebben de Toyo's dan een temperatuur van 46 graden en 2.3. bar druk. Op de Ring na een echt snelle ronde is het echter 3 bar druk en 90 graden! De voorbanden deden het echter uitstekend bij die druk.
Ik heb een setje Team Dynamics 1.2 Pro op de kop kunnen tikken en ga de andere 2 sensoren in die set plaatsen met banden die de helft goedkoper zijn dan de Toyo's maar bijna gelijkwaardig presteren.

De Challenge Brake Ducts uit Engeland zijn eindelijk ook binnen.
Momenteel ben ik de luchthappers met carbon aan het bekleden dus duurt nog even voordat ik ze er op kan zetten.

- JunkyXL
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooi systeem b! Goed om te weten wat die temperatuur en dat rijden met de druk op je banden doet! Zeker zoals jij rijdt op de ring!!
En die ducts, wrom bekleed je ze met carbon? Steviger maken of dienen deze als mal? Dan kan je wss vast n Balinees in gaan huren om er nog 600 kopieën van te laten maken voor de rest vd club, waaronder ik!!!
Erg dik!!!
Jj
En die ducts, wrom bekleed je ze met carbon? Steviger maken of dienen deze als mal? Dan kan je wss vast n Balinees in gaan huren om er nog 600 kopieën van te laten maken voor de rest vd club, waaronder ik!!!
Erg dik!!!
Jj
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Weer een mooi klusje Berthil 

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__