@Blont: Ja ik weet het. Eerst op vakantie en daarna nog 2 weken vrij. Dan moeten er witte knipperlichten op en andere achterlichten, deze vind ik oerlelijk.
Lekker op vakantie geweest. Helaas begon het iets minder. We hadden net nieuwe achterlichten gekocht bij BRG, eindelijk op weg, worden we voor het stoplicht aangereden! Achterbumper beschadigd. Maandag gaat de schade-expert kijken of er nog meer beschadigd is. Hopelijk is het alleen de bumper. (alhoewel de uitlaat ook best een tik mag hebben gehad, die moet toch binnenkort vervangen worden )
Nu weer thuis en lekker 2 weekjes vrij. Gisteren de Coenmod achterlichten van BRG geplaatst, stukken beter!
Tenzij er iemand serieuze interesse heeft in de oude lichten zullen we maar eens kijken hoe die eruit zien als ze de coenmod hebben gekregen.
Laatst wat foto's gemaakt bij ministyling in Buren. Daar stond een silver classic:
Altijd leuk om ff te kunnen vergelijken!
Vanmiddag een klein modje uitgevoerd, speciaal voor de zaterdagmiddag.
SilverVision knipperlichtjes erin gezet. Kleine aanpassing, groot verschil...
__________Voor................................................................................Na
Ik heb een Aero-kit gereserveerd bij Bert van Leeuwen
Binnenkort ophalen en dan waarschijnlijk plaatsen in de kerstvakantie.
Ik was het eigenlijk niet van plan, en wilde gewoon een S-achterbumper laten plaatsen voor de beschadigde achterbumper. Maar dit is zo veel leuker!!
heb ik voor m'n rode ook een paar keer voor gebeld, maar ze konden er niet bij of ze wisten niet waar het lag.... Ik heb het na 5 telefoontjes maar opgegeven...