http://link.marktplaats.nl/176073447
Ik denk dat dat er wel onder te prutsen valt.

ja ze zijn idd exclusief want heb ze laten spuiten, en ja het zijn geen 18" maar hij gaat nog helemaal tot de grond hoorBigD schreef:vind het echt gaafen met jou velgen is het wat exclusiever alleen jammer dat het geen 18''
zou wel voor een spoiler gaan btw
![]()
Greetz BigD
op de grondDiabloPvA schreef:ja ze zijn idd exclusief want heb ze laten spuiten, en ja het zijn geen 18" maar hij gaat nog helemaal tot de grond hoorBigD schreef:vind het echt gaafen met jou velgen is het wat exclusiever alleen jammer dat het geen 18''
![]()
Greetz BigD
wat voor spoiler had je in gedachten dan?
ja die van coen is ook wel mooi idd, maar ik weet niet of ik wel een spoiler wil, het is maar een 1.4 hij stijgt echt niet op hoorFred schreef:Dan gaat die wel erg op coens mini gaan lijken, en jcw spoilers zie je ook al genoeg ... S spoiler lijkt me wel gaaf en die challenge spoiler is da bomb, maar wel erg duur, en op een One lijkt me ook een beetje overdreven eig...
Anders kan je ook gewoon nog ff wachten want ik denk wel dat er voor de r56 meer aftermarket alternatieven zullen komen dan dat er voor de r50 waren/ zijn. Als je niet kan wachten, S spoiler
dankje BigD, gaat helemaal goed komen, moet alleen wel ff gaan sparenBigD schreef:op de grondDiabloPvA schreef:ja ze zijn idd exclusief want heb ze laten spuiten, en ja het zijn geen 18" maar hij gaat nog helemaal tot de grond hoorBigD schreef:vind het echt gaafen met jou velgen is het wat exclusiever alleen jammer dat het geen 18''
![]()
Greetz BigD
wat voor spoiler had je in gedachten dan?damn das wel gaaf en dan is 17'' ook dik
spoiler zou ik dan lekker voor een dikke gaan, JCW of een challange spoiler ofzo
das gaaf of natuurlijk gewoon een S spoiler dat is ook mooi
iig good luck modding alvast
![]()
Greetz BigD
Ja da's wel jammer aan die nieuwe one's, beniefd hoeveel pk daar nog uit te persen is ...DiabloPvA schreef:ja die van coen is ook wel mooi idd, maar ik weet niet of ik wel een spoiler wil, het is maar een 1.4 hij stijgt echt niet op hoorFred schreef:Dan gaat die wel erg op coens mini gaan lijken, en jcw spoilers zie je ook al genoeg ... S spoiler lijkt me wel gaaf en die challenge spoiler is da bomb, maar wel erg duur, en op een One lijkt me ook een beetje overdreven eig...
Anders kan je ook gewoon nog ff wachten want ik denk wel dat er voor de r56 meer aftermarket alternatieven zullen komen dan dat er voor de r50 waren/ zijn. Als je niet kan wachten, S spoiler
maar het kan altijd nog...
heb het daar met Beek over gehad, maar ze hebben nog nooit een One gehad, ze weten ook niet of ze in de software kunnen komen, want het is een Peugeot of Citroen motor wat er in zitFred schreef:Ja da's wel jammer aan die nieuwe one's, beniefd hoeveel pk daar nog uit te persen is ...DiabloPvA schreef:ja die van coen is ook wel mooi idd, maar ik weet niet of ik wel een spoiler wil, het is maar een 1.4 hij stijgt echt niet op hoorFred schreef:Dan gaat die wel erg op coens mini gaan lijken, en jcw spoilers zie je ook al genoeg ... S spoiler lijkt me wel gaaf en die challenge spoiler is da bomb, maar wel erg duur, en op een One lijkt me ook een beetje overdreven eig...
maar het kan altijd nog...
Onze sponsors