De MINI avonturen van iDarkDesign

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 mei 2006, 18:47

ben benieuwd! :P
iDarkDesign
Transformer

24 mei 2006, 00:12

Afbeelding

Helaas ik krijg het niet op de foto met mn mobiel (had ik kunnen weten) Maar ik moet toch iets posten voor 8 minuten heen en terug wandelen :roll:

Vrijdag haal ik de professionele camera van mn vader op (gaat mee naar Duitsland!) :Foto Daar gaan we het dan maar mee proberen.

Hoe ziet het weer er vrijdag/ zaterdag uit? Misschien toch de auto nog maar eens boenen.

iDD
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

24 mei 2006, 11:52

iDarkDesign schreef:Hoe ziet het weer er vrijdag/ zaterdag uit? Misschien toch de auto nog maar eens boenen.
Slecht, ik zou lekker binnen blijven of rondrijden en de auto een weekje later wassen.
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 mei 2006, 12:45

Zo geven ze wel mooi fel licht af :D
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

24 mei 2006, 13:24

Mooi hoor. Zal zaterdag een kijken hoe ze in het echt uitzien.
iDarkDesign
Transformer

01 jun 2006, 20:01

Afbeelding

Nou na een uurtje of drie sleutelen zitten ze er op! Nu moeten ze alleen nog ge-activeerd worden bij een dealer... Dat is dan wel weer jammer, zo jammer dat ik bijna een knopje op mn dash heb laten zetten om ze maar gewoon zelf aan te zetten.

Ook moet ik wel even kwijt dat toen ik Jan de Jong MINI belde omdat ik een vraagje had in welk nummer het plugje moest (controllebox) en ik eigenlijk even een monteur wilde spreken hierover (3 minuten) ik gewoon een 'nee' kreeg. Niet eens een 'wacht ik check even of er eentje tijd heeft' gewoon een nee. Helaas.. wederom erg jammer. Toen maar weer bij de dealer hier in Amsterdam geprobeerd. Daar werd ik netjes geholpen en kreeg ik gewoon een monteur aan de lijn. Helaas konden we er beide niet uitkomen dus moet ik dat ook nog laten doen.

Ook met prijzen is MINI Amsterdam goedkoper trouwens.

iDD....... hopen dat ze het doen!
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 jun 2006, 20:05

Waarom moeten die verstralers geactiveerd worden? Die van mij kon ik gewoon aansluiten door ze aan het draadje van het groot-licht te koppelen, zodat het signaal ook naar de verstralers gaat.
Ze staan trouwens erg mooi hoor!!
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 jun 2006, 20:24

Bij mij worden ze ook tegelijk met groot licht geactiveerd
iDarkDesign
Transformer

01 jun 2006, 20:26

Ja dat dachten wij ook, het draadje aan een ander draadje gesoldeerd...... alleen wisten wij niet welk draadje van het grootlicht was, dusss..... Ik heb een installatiegebruiksaanwijzing gebruikt, maar daar hadden ze het ook over een switch binnen en hhet draadje van de verstralers zit dus aan het draadje gesoldeerd waar hij volgens de instructies eigenlijk had ingemoeten. (45 geloof ik ofzo).

Als jij nog weet welk nummer het is dat jij gebruikt hebt dat ga ik dat morgen nog proberen!

Thanks.

iDD
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 jun 2006, 20:30

ik zal morge de handleiding eens opzoeken die in de doos zat. (ik dacht dat het een groen/geel draadje was, bij de linkerlamp, in tape ingewikkeld) Moet nu weer verder met leren, morge tentamen....
iDarkDesign
Transformer

01 jun 2006, 20:37

Thanks! Alleen zit het draadje bij mij bij de controllerbox waar ook de rest aangestuurd wordt. Dus niet bij de voorlampen... Misschien te maken met Xenon?

Geen idee.

Toch bedankt!

iDD
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

01 jun 2006, 20:55

Ziet er super uit. Kan je helaas niet helpen.

Succes verder.

Ik heb mijn verstralers aan de mistlichten aangesloten.
iDarkDesign
Transformer

01 jun 2006, 21:02

Ik rij nooit met mistlichten aan, en vrij vaak met groot licht (mijn ouders wonen heel achteraf).

vandaar de keuze.

Ik wilde eigenlijk een foto verslag maken, maar was de camera vergeten ¬.¬

iDD
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 jun 2006, 21:40

Ik vind ze ook super vet, zou ze ook graag willen nemen. Maar ja, ik gebruik het nooit.

Het zou voor mij eigenlijk zo moeten zijn dat als ik het stadslicht aan zet deze verstralers op een laag pitje gaan gloeien, net als bij de meeste andere auto's wanneer je alléén het stadslicht aan hebt staan. Ik heb namelijk altijd mijn stadslichten aan.

Like this;
Afbeelding
Maar dan in de heldere verstralers.
Afbeelding
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

02 jun 2006, 10:43

De verstralers horen idd aan te gaa bij grootlicht. Je kunt dit bij mistlicht doen, maar dan heb je andere soort lampen nodig die het licht anders strooit.

Betreft de aansluiting: de aansluiting van de Hella's (zoals Henk ze heeft) zijn makkelijker omdat deze het signaal pakken bij de koplampen zelf. De MINI-versie heeft eigen controle boxje en deze dient aangesloten worden op het controle unit van de auto. Ik zou dit laatste even bij de dealer doen.

Terug naar “Show your ride”