R56 Cooper S TOY
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wij hebben nog nooit betaald voor een leenwagen! Enige afspraak is dat de auto met minstens net zoveel benzine in de tank terug komt als de hoeveelheid die erin zit als je hem mee krijgt.
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht

Wel zo eerlijk om ff te vermelden dat het geen dealer betreft in mijn geval
Wij ook hier. Maar die leenwagens staan meestal zo leeg, dat bij de eerste de beste pomp eerst ff getankt moet worden, valt niet mee om hem dan weer net zo leeg terug te geven.biermagnaat schreef:Wij hebben nog nooit betaald voor een leenwagen! Enige afspraak is dat de auto met minstens net zoveel benzine in de tank terug komt als de hoeveelheid die erin zit als je hem mee krijgt.

Wel zo eerlijk om ff te vermelden dat het geen dealer betreft in mijn geval

- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Facturen moeten bij ons niet direct contant betaald worden trouwens...
sorry voor offtopic btw...
Als dat de enige eis is dan wordt je mijn nieuwe klant... lolJurgen schreef:Ja bij ons was dat vroeger nooit zo, maar opeens moest dat betaald worden... 70euro per keer. En dan was ik nog zo goed om telkens de verreden naft terug bij te tanken... En sinds kort moeten ook alle facturen bij afhaling betaald worden. 25 jaar klant nee dat is geen referentie... f**kGregBem schreef:Normaalgezien moet je dat overal betalen... soms valt er wat te onderhandelen eJurgen schreef:
I know, Merel is dan ook de enigste reden dat ik daar blijf, want de werkplaats ginder...
Trouwens Greg moet je bij jullie betalen voor een vervangwagen? (als jouw auto binnen is)
Ik zeg het de eerste garage die mij altijd gratis een vervangwagen geeft heeft mij als klant
Facturen moeten bij ons niet direct contant betaald worden trouwens...
sorry voor offtopic btw...
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
Onze sponsors