Mijn PWR53 veranderingen: grill gemonteerd

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
A.J. the schnitzz
4 op een rij!
4 op een rij!

13 mei 2009, 18:42

Mijn PW is vandaag terug gekomen van de dealer, helaas blijkt bij terugrid naar huis dat het probleem nog niet opgelost is.
Dus gaat hij morgen wederom terug naar de dealer :cry:
Deze week dus niet heel veel plezier van mijn mini, hopelijk kunnen ze het alsnog oplossen morgen.

Iemand hier ook wel eens het probleem gehad met een trillend stuur?
Zo ja, wat was de oplossing daarvoor?

Thanks!

Arjen
Een dag niet gereden is een dag niet genoten!
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 mei 2009, 20:33

Zelf nooit gehad, maar iemand anders, kom ff niet op zijn naam, had dit ook maar hij had als ik het goed heb spacers er op zitten.. Maar als ik naar je foto's kijk denk ik dat jij geen spacers hebt?
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

13 mei 2009, 22:32

Als al het andere geen oplossing biedt is het waarschijnlijk een aandrijfas.
A.J. the schnitzz
4 op een rij!
4 op een rij!

14 mei 2009, 11:58

@denizg:
Ik heb er inderdaad geen spacers op zitten, dus dat zou het ook niet kunnen zijn.
Mijn auto is net weer opgehaald, maar ik zal de tip van berthil doorgeven aan de garage ;-)
alle hulp is natuurlijk mooi mee genomen...
A.J. the schnitzz
4 op een rij!
4 op een rij!

15 mei 2009, 18:56

Hij is weer terug, uitlijnen wat het probleem uiteindelijk.
Gaat weer als een zonnetje, gelukkig dus niks met de aandrijving of iets dergelijks.

Gr,

Arjen
A.J. the schnitzz
4 op een rij!
4 op een rij!

29 apr 2010, 12:14

Zo... ben ff een tijdje niet op het forum geweest, was mijn inlognaam vergeten :oops:

Zo naar ZV, helaas zelf niet de baan op, want ik heb wat probleempjes met de mini...
2 wiellagers voor kaduk, motorsteun blijkt al een tijd te zijn gescheurd (zit nog wel een beetje vast...)
Dit eerst maar eens laten fixen natuurlijk.

Ook bezig met stripes, deze komen er zsm aan, maar ik ben nog niet helemaal uit over de kleuren.
Ik wil het in 2 kleuren doen, en zit nu sterk te denken aan zwart/fel oranje of zwart/ diep paars
Eers nog maar eens ff photoshoppen om te kijken wat het mooiste uit gaat komen.
En ik denk er ook aan om deze terug te laten komen op de zijkant van de auto.

Wat vinden jullie van dit idee?

Ik vind m zo nog een beetje saai namelijk

gr,

Arjen
DrAtomic
Be Mini
Be Mini

29 apr 2010, 18:14

Moeilijk A.J., ik moet zeggen ik het maagdelijke van deze auto juist 1 van zijn enorme sterke punten vindt; bepaald heel erg zijn look.

Als ik dan toch een kleur moet keizen, dan diep paars.
A.J. the schnitzz
4 op een rij!
4 op een rij!

22 jun 2010, 18:45

Na de Meeting van afgelopen zaterdag in lelystad was ik er toch wel over uit dat mijn PW S nog wel wat extra's kon gebruiken.
Als eerste is deze onderweg:

Afbeelding

Ik kende deze uitvoering zelf nog niet, dus maar hopen dat het in een keer past :oops:

Als het goed is moet de Grille het weekend binnen zijn.
Daarnaast nog een openlucht filter van K&N erbij, en ik denk in September ook eens kijken wat beek nog voor mooi's in petto heeft >)

Ook over de striping ben ik het eens geworden: dubbele door t midden, zwart, met een dun rood randje aan de buitenrand in de kleur van het S logo :shock:

En ik denk dat ik ook nog eens op zoek ga naar zwarte ringen voor om de voor lampen, maar dat weet ik nog niet zeker...
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 jun 2010, 19:09

Voor die ondergril moet je wel wat aanpassen aan je bumper. Even de zoekfunctie gebruiken voor tips.

Ik zou geen zwarte koplampringen doen, maar PW. Anders lijkt het net een pandabeer.... :s
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
A.J. the schnitzz
4 op een rij!
4 op een rij!

22 jun 2010, 19:13

@mushrob

Daar zit wat in ja! pw is een heel goed plan!
mag mijn vriendin dan wel voor Panda werken, maar dat betekend inderdaad niet dat ik in een panda wil rondcruzen :oops:
mikkie23
Be Mini
Be Mini

22 jun 2010, 19:13

Mooie grill, beetje de R56 look... Waar heb je deze weg :oops: 8) en als ik zo brutaal mag zijn wat kost het? vind hem wel erug vet namelijk!
Edit: dit is toch een grill voor de R50/R53? of ben ik nou :s
A.J. the schnitzz
4 op een rij!
4 op een rij!

22 jun 2010, 19:17

mikkie23 schreef:Mooie grill, beetje de R56 look... Waar heb je deze weg :oops: 8) en als ik zo brutaal mag zijn wat kost het? vind hem wel erug vet namelijk!
Edit: dit is toch een grill voor de R50/R53? of ben ik nou :s
Klopt helemaal, is voor een R53...
Als je heel goed kijkt, zie je dat ik deze op 2hands be heb gevonden, en ik kende deze grill ook niet namelijk.
Vandaar spannend, en wat Mushrob net al aangeeft is dat er hier en daar wat veranderd zou moeten worden, dus daar ga ik maar ff goed naar zoeken.

Ik heb er 110 voor betaald, maar wat deze nu daadwerkelijk kost :oops: dat weet ik niet eens...
Als het goed is heb ik wel een partnr, dus ik zal eens ff gaan zoeken voor jou!
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 jun 2010, 19:17

ja, lijkt een gril voor R50etc, maar het gaas is van een R56.....vreemd..

waar heb je deze vandaan Arjan?
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Menno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 jun 2010, 19:18

Spenki had ook zo'n projectje meen ik..ziet er goed uit 8) 8)
mikkie23
Be Mini
Be Mini

22 jun 2010, 19:42

Menno schreef:Spenki had ook zo'n projectje meen ik..ziet er goed uit 8) 8)
Als ik mij niet vergis had hij het gaas van een R56 bumper in zijn bumper gezet.....

Terug naar “Show your ride”