ik weet niet of je dit topic hebt gezien misschien heb je er wat aan?
link
Mijn Mini ( complete history op p. 1 ) Airco gerepareerd!
- Misterman
- Be Mini
Bericht
Tip van maus was zeer goed. Zelf was het niet zo lekker te doen. Ben nu weer bezig met het aansluiten van de verwarmde park-lane stoelen, maar wil nog een aansluitschema hebben waaruit duidelijk wordt welk kabeltje naar welke pool van de stekkertjes gaat. Heb namelijk geen zin in de 170 euro kabel van de stealer, dus wie me aan foto;s kan helpen zodat ik zie welke kleuren de kabels in de stekkers hebben, zeeeeeer welkom! Wie helpt me met warme zetels de winter door????
- Misterman
- Be Mini
Bericht
Dat weet ik niet, maar ik ga morgen even praten met de stikkeraar ( bedrijf) en dan gaat het vast wel goed komen, tenzij hij niet verzekerd is, maar ik maak van zijn probleem niet mijn probleem. Ik hoop gewoon dat ik snel, met mooie strepen, op de weg ben!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Striping staat heel goed.
En dat probleem met de lak wordt ook wel weer opgelost 

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou dat is lekker profecioneel dan
..
Hopen dat alles in orde komt , succes met de afwerking !!!

Hopen dat alles in orde komt , succes met de afwerking !!!
- Misterman
- Be Mini
Bericht
Zo miraculeus als de vlekken verdwenen, zo snel komen ze weer terug als er dauw, regen of sneeuw op de motorkap ligt.
Ik heb de schade even beter in kaart gebracht. Kunnen jullie allemaal even meeleven met mij, want heb het gevoel in een verminkte mini rond te rijden. Deze foto's zijn vandaag, eindelijk, na een week, naar de verzekering van de stickeraar gestuurd.
Nog even voor het overzicht:

De voorbumper:

De motorkap:

Ik heb de schade even beter in kaart gebracht. Kunnen jullie allemaal even meeleven met mij, want heb het gevoel in een verminkte mini rond te rijden. Deze foto's zijn vandaag, eindelijk, na een week, naar de verzekering van de stickeraar gestuurd.
Nog even voor het overzicht:

De voorbumper:

De motorkap:

Onze sponsors