Thx mannen (en vrouwen)
Vnv het vervolg.
Normaal gezien begin ik aan de achterkant.
Dus aero rear bumper en koffergreep in pw en S tank dop
Sharp's Dooper
- sharpsafer
- Mod virus alert!
Bericht
Zo gisteren avond de achterbumper gedemonteerd incl tankdeksel.
Nieuwe S-tank deksel reeds geplaatst, alleen ff wachten op de spuiter om de cover te plaasten.
Ook zijn de kabels achteraan voor het dubbele mistlicht reeds uitgelengd.
Kofferhandgreep heb ik de lampjes verwijderd, en damn wat spannen die glaasje enorm.
Vnv verse pics uploaden
Nieuwe S-tank deksel reeds geplaatst, alleen ff wachten op de spuiter om de cover te plaasten.
Ook zijn de kabels achteraan voor het dubbele mistlicht reeds uitgelengd.
Kofferhandgreep heb ik de lampjes verwijderd, en damn wat spannen die glaasje enorm.
Vnv verse pics uploaden
- sharpsafer
- Mod virus alert!
- sharpsafer
- Mod virus alert!
Bericht
Wel de Aero bumper heeft 2 mist lichten achter zoals de Cooper S.
De Cooper D en aanverwanten hebben slechts 1 centrale, dus moet je de kabel aftakken om er 2 in werking te krijgen.
Hopelijk is het dat wat je vraagt?
De Cooper D en aanverwanten hebben slechts 1 centrale, dus moet je de kabel aftakken om er 2 in werking te krijgen.
Hopelijk is het dat wat je vraagt?
- sharpsafer
- Mod virus alert!
Bericht
Idd hoop dat het lekker rijd Mats 
Gisteren avond nog wat verder gesleuteld zie foto's

De foto's zijn niet zo super kwaliteit, door het weinige licht en gebrek aan ervaring

Gisteren avond nog wat verder gesleuteld zie foto's

De foto's zijn niet zo super kwaliteit, door het weinige licht en gebrek aan ervaring

Laatst gewijzigd door sharpsafer op 09 dec 2009, 09:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- sharpsafer
- Mod virus alert!
Bericht
Dit weekend de side skirts erop plaatsen op voorwaarde dat het droog blijft buiten.
Want in de garage kunnen de deuren niet open, wel onder de dubbele carport maar dan is ie weer nat bij het verplaatsen
Want in de garage kunnen de deuren niet open, wel onder de dubbele carport maar dan is ie weer nat bij het verplaatsen

- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja, van de mistlampen is me ook opgevallen dat het er twee zijn..
Maar ik heb mijne altijd met aero gehad dus was vergeten dat het er standaard maar 1tje is:lol:
Heb zelfs gemerkt dat de Amerikanen het als optie hebben, een achterste mistlicht, en dat je eigenlijk die achterste 'grill' zonder mistlichtopening zou moeten kunnen krijgen..
Maar in BE (en EU zeker?) zijn we verplicht om een achterste mistlicht te hebben..
Maar ik heb mijne altijd met aero gehad dus was vergeten dat het er standaard maar 1tje is:lol:
Heb zelfs gemerkt dat de Amerikanen het als optie hebben, een achterste mistlicht, en dat je eigenlijk die achterste 'grill' zonder mistlichtopening zou moeten kunnen krijgen..
Maar in BE (en EU zeker?) zijn we verplicht om een achterste mistlicht te hebben..