White Chocolate > Still enjoying!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
ik heb de afstandsbediening die bij dit model zit (draadloos) op de hemel geplakt en dat werkt ook prima..tevens werkt dit model super samen met een iPhone...streaming muziek dmv bluetooth 

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
zoo klinkt als pure luxe..
een afstandbediening bij je car-kit..
het word ook steeds zotter.. 
ik ga even naar die man op zoek... zal nog wel even duren voor we daadwerkelijk wat in (kunnen) laten bouwen, aangezien de levering pas week 19 is...
nogmaals thnx voor de tip

ik ga even naar die man op zoek... zal nog wel even duren voor we daadwerkelijk wat in (kunnen) laten bouwen, aangezien de levering pas week 19 is...
nogmaals thnx voor de tip

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
haha..ja, en dit model heeft ook spraakbesturing....1 x knopje indrukken en de naam roepen en voila
(de stem die de naam nazegt wanneer je die hebt geroepen is echter wel zeer lachwekkend..)

(de stem die de naam nazegt wanneer je die hebt geroepen is echter wel zeer lachwekkend..)

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
we hebben al een klein Mod lijstje... 
JCW r113 polished
JCW zwarte grille
JCW scuttles
Parrot
alta antenne
wie weet wat er nog meer bij komt..
ja Rob, dat klopt..RobbeDoes schreef:ach joh,
als er een carkit in de cabbie mag,
morgen er toch vast ook wel een paar andere mod's op ?

JCW r113 polished
JCW zwarte grille
JCW scuttles
Parrot
alta antenne
wie weet wat er nog meer bij komt..

- RobbeDoes
- Volledig MINI minded!
Bericht
maar staat in ieder geval al een leuk lijstje
hee je wou toch je gril houden?mini cabrio schreef:ja Rob, dat klopt..RobbeDoes schreef:ach joh,
als er een carkit in de cabbie mag,
morgen er toch vast ook wel een paar andere mod's op ?
we hebben al een klein Mod lijstje...
JCW r113 polished
JCW zwarte grille
JCW scuttles
Parrot
alta antenne
wie weet wat er nog meer bij komt..![]()

maar staat in ieder geval al een leuk lijstje

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
- GreyCooperS
- Forum Junky
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zoo 
goed nieuws van de dealer vernomen dit weekeind....
de mini waarvan wij in blijde verwachting zijn, is met de ooievaar onderweg
waarschijnlijk kan er rond 6 mei geleverd worden...
net mooi op tijd voor moederdag dus 

goed nieuws van de dealer vernomen dit weekeind....
de mini waarvan wij in blijde verwachting zijn, is met de ooievaar onderweg

waarschijnlijk kan er rond 6 mei geleverd worden...

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Da's idd goed nieuws.
Nu kun je echt aftellen...

Nu kun je echt aftellen...

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
bedankt allemaal!!
Ik zal het nodig hebben de laatste 2 weekjes...
me vader en ik hebben gister bedacht hoe we de 'onthulling' bij ons thuis gaan doen...
want we wouden hem eerst op zaterdag halen, maar dan is me moeder de hele dag thuis.. das niet leuk dus... gelukkig is ze zondag (moederdag) wel werken... dus;
zaterdag halen we de sleutel op, en laten de mini staan op de parkeerplaats van de dealer. Zondag tijdens werktijd van mijn moeder, gaan we de auto ophalen, zetten we hem op de stoep, hoesje eroverheen, en wachten tot me moeder thuis komt van haar werk...
ik ga zorgen dat ik op ons garage dak lig met een filmcamera, dan staat haar reactie mooi op film 
als dat geen leuke verassing meer is op moederdag....
ze weet nog steeds van niks namelijk...
Ik zal het nodig hebben de laatste 2 weekjes...

me vader en ik hebben gister bedacht hoe we de 'onthulling' bij ons thuis gaan doen...
want we wouden hem eerst op zaterdag halen, maar dan is me moeder de hele dag thuis.. das niet leuk dus... gelukkig is ze zondag (moederdag) wel werken... dus;
zaterdag halen we de sleutel op, en laten de mini staan op de parkeerplaats van de dealer. Zondag tijdens werktijd van mijn moeder, gaan we de auto ophalen, zetten we hem op de stoep, hoesje eroverheen, en wachten tot me moeder thuis komt van haar werk...

ze weet nog steeds van niks namelijk...

Onze sponsors