HC Cooper S Clubman > Nu met pics
- thewongandonly
- Enthousiast
Bericht
Thnx!
Morgenochtend naar de keuring en Douane. Hopelijk is het niet te druk en gaat het allemaal vlotjes. Zal wrs wel druk zijn eerste dag na het weekend.
Morgenochtend naar de keuring en Douane. Hopelijk is het niet te druk en gaat het allemaal vlotjes. Zal wrs wel druk zijn eerste dag na het weekend.
- thewongandonly
- Enthousiast
Bericht
Na afgelopen donderdag EIN-DE-LIJK het kentekenbewijs gekregen te hebben, maandag een dagje met mijn vrouw naar Parijs geweest om ons 1-jarig anniversary van onze trouwdag te vieren:

Enkele dingetjes die zijn opgevallen:
- Rijdt echt heerlijk! Wist ik natuulijk al, maar na 6 uur gereden te hebben (terugweg), incl. rondrit in Parijs zelf en een klein beetje file, nog steeds fris uit de auto gestapt.
- Navigation Professional is een 5 a 6 keer gecrashed. Op de heen weg veruit de meeste keren. Gebruikte op dat moment de navi en de cd. Kon er geen touw aan vastknopen: soms na 5 min, ander keer na 2 uur, soms na het veranderen van een nr, andere keer weer 'uit zichzelf'.
Op de terugweg niet de (MP3) CD gebruikt (genieten van het motorgeluid
) en het systeem was niet gecrashed totdat ik in NL weer de CD opstartte. Deze was flink bekrast, dus hopelijk heeft het daar mee te maken. Desondanks vind ik het jammer dat het hele systeem daardoor crashed.
- Bij thuiskomst begin ik ook een dieselgeluid waar te nemen waar zoveel mensen hier last van hebben
Vandaag maar eens langs Keram, als ze open zijn. Anders morgen.
- Heb de knop voor de regensensor kunnen vinden
Nog vergeten de plaatjes van mijn eerste 'mod' te plaatsen:
Voor:

Na:

Enkele dingetjes die zijn opgevallen:
- Rijdt echt heerlijk! Wist ik natuulijk al, maar na 6 uur gereden te hebben (terugweg), incl. rondrit in Parijs zelf en een klein beetje file, nog steeds fris uit de auto gestapt.
- Navigation Professional is een 5 a 6 keer gecrashed. Op de heen weg veruit de meeste keren. Gebruikte op dat moment de navi en de cd. Kon er geen touw aan vastknopen: soms na 5 min, ander keer na 2 uur, soms na het veranderen van een nr, andere keer weer 'uit zichzelf'.
Op de terugweg niet de (MP3) CD gebruikt (genieten van het motorgeluid

- Bij thuiskomst begin ik ook een dieselgeluid waar te nemen waar zoveel mensen hier last van hebben

- Heb de knop voor de regensensor kunnen vinden

Nog vergeten de plaatjes van mijn eerste 'mod' te plaatsen:
Voor:

Na:

- speedy
- NMC Legend
Bericht
nice
maar dan moet je dat logo ook weg halen vind ik
of alle twee weg of alle twee blijven
Navigatie en cd drive hebben toch niets met elkaar te maken of heb ik het mis ? heb nooit ergens last van gehad
Klote van dat dieselgeluid
hopen dat het onder garantie verholpen word .

Navigatie en cd drive hebben toch niets met elkaar te maken of heb ik het mis ? heb nooit ergens last van gehad

Klote van dat dieselgeluid

- thewongandonly
- Enthousiast
Bericht
Het MINI-logo blijft. Ik hou van clean, maar ook van het MINI-logo 
Mbt het crashen: Ik zou ook denken dat de 2 niets met elkaar te maken zouden hebben, maar toch vreemd dat ie op de terugweg niet crashte (5 uur nergens last van gehad) totdat ik weer de CD begon af te spelen.

Mbt het crashen: Ik zou ook denken dat de 2 niets met elkaar te maken zouden hebben, maar toch vreemd dat ie op de terugweg niet crashte (5 uur nergens last van gehad) totdat ik weer de CD begon af te spelen.
- thewongandonly
- Enthousiast
Bericht
Leuk idee. Zou een eerste zijn denk ik.
@ Geo: bedoel je het geratel of het probleem met de Nav?

@ Geo: bedoel je het geratel of het probleem met de Nav?
- Kees en Annet
- Racende reporter
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Beide problemen horen natuurlijk niet, dus direct weer terug naar de dealer zou ik zeggen.
Leuk reisje gemaakt gelijk!
Leuk reisje gemaakt gelijk!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Onze sponsors