Ga je dat interieur nog enigszins verfraaien/weer normaal maken of blijft het een "because-race-car" interieur?
Ik hoop dat die nieuwe dyno daar binnenkort geinstalleerd word, wordt tijd voor een update op de mijne!
Nice work again, die coilies zijn heerlijk..
My 53
- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
De centjes van de verzekering moeten nog doorkomen en dan nog fixen dus....
Thanks on the coil front!
Davy it's gonna stay because race car hahah,Scott had het over een maand.Daveke schreef:Ga je dat interieur nog enigszins verfraaien/weer normaal maken of blijft het een "because-race-car" interieur?
Ik hoop dat die nieuwe dyno daar binnenkort geinstalleerd word, wordt tijd voor een update op de mijne!
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik las ook iets over een kooi van SD?
Cool, ik had al gehoop op ergens begin juni te gaan. Dus laten we hopen dat dat door kan gaan.. Zou me wel goed uitkomen. Binnenkant is nu klaar, buitenkant ergens volgende of de daaropvolgende week. Kan ik dan de laatste motorupdate laten doen, en nog een kleine wijziging doorvoeren, en dan issie af
Waren dat die Coils die Andrea aanbood op het forum laatst?
Nice, aan de W/M te zien ook track-plannencooperke s schreef:Davy it's gonna stay because race car hahah,Scott had het over een maand.Daveke schreef:Ga je dat interieur nog enigszins verfraaien/weer normaal maken of blijft het een "because-race-car" interieur?

Cool, ik had al gehoop op ergens begin juni te gaan. Dus laten we hopen dat dat door kan gaan.. Zou me wel goed uitkomen. Binnenkant is nu klaar, buitenkant ergens volgende of de daaropvolgende week. Kan ik dan de laatste motorupdate laten doen, en nog een kleine wijziging doorvoeren, en dan issie af

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dat is even een flinke catch-up voor ons.. 2jr werk in 2pagina's!
Maar wel allemaal heel goed werk!
Lekker bezig!
Maar wel allemaal heel goed werk!
Lekker bezig!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
Dus plannen hierover worden nog gemaakt,...
Nope,niet die van Andrea.Heb ze hier in Belgie gehaald.Zijn degene die gebruikt werden in de challenge hier in Belgie.
De set die jij bedoelt werd aangeboden door die Griek, Nick of zoiets.
Kooi is't ie 1 week voor weg geweest,met de conclusie dat de kooi alleen maar zal passen als het zonneraam eruit is..Had het kunnen weten natuurlijk,is de kooi die gebruikt word in de challenge comp.Dus zonder zonnedak....Daveke schreef:Nice, aan de W/M te zien ook track-plannencooperke s schreef:Davy it's gonna stay because race car hahah,Scott had het over een maand.Daveke schreef:Ga je dat interieur nog enigszins verfraaien/weer normaal maken of blijft het een "because-race-car" interieur?
Thanks on the coil front!Ik las ook iets over een kooi van SD?
Dus plannen hierover worden nog gemaakt,...
Nope,niet die van Andrea.Heb ze hier in Belgie gehaald.Zijn degene die gebruikt werden in de challenge hier in Belgie.
De set die jij bedoelt werd aangeboden door die Griek, Nick of zoiets.
- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
Yup kooi staat hier thuis..
Pm on it's way..
Staat nog niet echt vast Davy,maar zal waarschijnlijk een heel ander dak opkomen of het stuk waar het zonnedak zat erin lassen van een ander dak..Moeten natuurlijk rekening houden met de ronding van het dak als we voor de tweede optie gaan..Daveke schreef:Ja klopt,
Wat ga je dan doen, een lexaan/plexiglas/carbon plaat in je zonnedak laten zetten?
Maar die kooi heb je wel thuis staan?
Kun je me eens PM doen met wat die set je heeft gekost, wel benieuwd naar eigenlijk..
Yup kooi staat hier thuis..
Pm on it's way..
- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
Dan kan je ook maar beter niet zonder meth vallen anders heb je dikke problemen!
Dick hij rijd voorlopig nog op water nu..meth moet ie op getuned zijn.jbcola schreef:"Do it the hard way or go home" is Tom z'n motto hier!![]()
Maar euhmmm, respect. Niet dat ik het zelf zou kunnen om een Mini zo te slopen, hij waarschijnlijk wel als een banaan nu met die meth
Dan kan je ook maar beter niet zonder meth vallen anders heb je dikke problemen!
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
Speakers zijn er allemaal uit,scherm heb ik voorlopig nog om de fuel level meter die hierin verwerkt zit.Anders was tie er al lang uit geweest!
Thanksboris_brznjef schreef:zo zo een pure knal bak! Ziet er mooi uit hoor! Alleen ik zie je dat je radio en je navi uit hebt gezet denk ik maar waarom heb je dan nog wel het scherm en de speakers erin?
Speakers zijn er allemaal uit,scherm heb ik voorlopig nog om de fuel level meter die hierin verwerkt zit.Anders was tie er al lang uit geweest!
- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
Injectie treed momenteel in werking op +- 4500 rpm's.
Maar voelt super aan zo,rijd motorisch nog vrij standaard behalve de 15% pulley.
Iat vallen de moment dat de injectie in werking treed.Ik voel een extra grunt maar heb voorlopig nog niet kunnen achterhalen wat dat juist is.Vermoedelijk de combi van het water en de RMW manifold.Daveke schreef:Merk je goed dat ie op water rijdt?
Injectie treed momenteel in werking op +- 4500 rpm's.
Maar voelt super aan zo,rijd motorisch nog vrij standaard behalve de 15% pulley.
Onze sponsors