Wannahave's Cooper S....Kleine probleempjes bij 106.000 km
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
je kunt 'em morgen komen showen op de Foodstripmeeting in Amsterdam 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Wannahave
- Be Mini
Bericht
@BRG We spotten elkaar vast een keer in 't Veen of bij jou in Rhenen. Vanavond nog wel bij je langs gereden!! Was wel leuk: Mini voor je deur, een tegen over je, ik en nog eentje achter me, zal wel aan de buurt liggen
Huib, zie ik nu trouwfoto's in je gallery? Mag ik je feliciteren?
@Mats Ik zal binnenkort nog wat foto's maken. Zie Parking voor de opties.
@Mushrop Morgen lukt me niet. Heb hier en daar wat "vakantieborrels" (werken heeft ook zijn voordelen als je op veel vestigingen komt, wordt je nog eens uitgenodigd!!). Morgen bedrijfsfeest in Ravenstein en dat kon wel eens laat worden
. Ik probeer er een volgende keer zeker bij te zijn 
Groet,
Jaap

Huib, zie ik nu trouwfoto's in je gallery? Mag ik je feliciteren?
@Mats Ik zal binnenkort nog wat foto's maken. Zie Parking voor de opties.
@Mushrop Morgen lukt me niet. Heb hier en daar wat "vakantieborrels" (werken heeft ook zijn voordelen als je op veel vestigingen komt, wordt je nog eens uitgenodigd!!). Morgen bedrijfsfeest in Ravenstein en dat kon wel eens laat worden

Groet,
Jaap
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoi Jaap,
Nog gefeliciteerd met je mooie MCS
SUPER

Nog gefeliciteerd met je mooie MCS

SUPER

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Verder een zeer nette S
Je treft het, volgens mij zijn er niet zo veel bedrijven waar ze dit goedkeuren.
Someone correct me if I'm wrong, maar ik dacht dat er ook kleine antennes zijn met een groter schroefdraad voor MINI's met Navi. Zoek maar eens naar Alta.Wannahave schreef:Dacht vandaag even een kleine antenne te monteren.......![]()
..........helaas de Peugeot antenne past niet op mijn voetje, zou het aan de Navi liggen? Een keertje naar Beek dan maar, of iemand anders nog suggesties?
Verder een zeer nette S

- Wannahave
- Be Mini
Bericht
@bluecoopers en Fred Thanx, ga er bijna van blozen!!
@cannuccia Klopt, ik heb al contact met Beek gehad en binnekort zit er gewoon een "kleintje" op. Ik goed voor de baas, de baas goed voor mij moeten ze hebben gedacht. Nu moet ik zeggen dat ik wel heel dicht bij het vuur zit, maar heb me met deze auto wijzelijk niet bemoeid (behalve de juiste auto en configuratie bepalen)
@cannuccia Klopt, ik heb al contact met Beek gehad en binnekort zit er gewoon een "kleintje" op. Ik goed voor de baas, de baas goed voor mij moeten ze hebben gedacht. Nu moet ik zeggen dat ik wel heel dicht bij het vuur zit, maar heb me met deze auto wijzelijk niet bemoeid (behalve de juiste auto en configuratie bepalen)

- Sander--87
- Be Mini
Onze sponsors