ahh ook goed thxWoosh! schreef:krijg je in de mail.
overmaken per bank
Mini Cooper R50 Indi Blue, LED knipperlicht in spiegel foto
- dqs23
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- dqs23
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Gelijk heb jij, daarom wordt de UJ vervangen met gewoon wit. weet iemand waar ik best de witte kappen kan halen? Of moet ik het zelf laten spuiten?maus105 schreef:Het is momenteel denk ik best een drukke mini met de uj spiegels het witte dak en de wielen maar niks is zo persoonlijk als mini![]()
- dqs23
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- Door
- Volledig MINI minded!
Bericht
De badgehouder zit met klittenband vast en de badge zoals andere badges: magnetisch. De ring van de badgehouder draai je erop als een soort verzegeling. De gewone reguliere badges kan je gewoon blijven gebruiken met deze badgehouder. De badges echter niet voor de reguliere badgehouder omdat ze zwaarder zijn, vooral de D3.
Ik heb ze dus ook
erg 
Ik heb ze dus ook

- RobbeDoes
- Volledig MINI minded!
Bericht
oke thxxxxDoor schreef:De badgehouder zit met klittenband vast en de badge zoals andere badges: magnetisch. De ring van de badgehouder draai je erop als een soort verzegeling. De gewone reguliere badges kan je gewoon blijven gebruiken met deze badgehouder. De badges echter niet voor de reguliere badgehouder omdat ze zwaarder zijn, vooral de D3.
Ik heb ze dus ookerg

- thomas.beckers
- Enthousiast
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
hey gaaf, NOG een Amstelvener! Met die wielen moet je niet zo moeilijk te spotten zijn. Waar woon je ongeveer in Amstelveen?
Moest ook even wennen aan je velgen, maar het heeft ook wel weer wat. Het is in ieder geval weer eens wat anders. Zien we je binnenkort ook op de foodstrip?
Moest ook even wennen aan je velgen, maar het heeft ook wel weer wat. Het is in ieder geval weer eens wat anders. Zien we je binnenkort ook op de foodstrip?
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- dqs23
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
dus spotten is het niet moeilijk. Rij vaak op en neer op de Beneluxbaan en Groenlaan
Jij heb wel twee erg vette Mini's zeg, vooral die JCW, wat een diffuser, TOP. Is dat niet alpenrondweg waar somige fotos zijn genomen? Zo ja dan zijn we niet ver van elkaar.
Foodstrip staat zeker op de planning, hopelijk volgende maand. Ben nog nieuw in de Mini werld, dus nog veel te leren van jullie nog. Misschien een avondje afspreken gezien we bijna buurmannen zijn ?
Ja Ja ook een Amstelvener (zuid). Ben nog niet een andere tegengekomen met dezelfde velg en kleur combimushrop schreef:hey gaaf, NOG een Amstelvener! Met die wielen moet je niet zo moeilijk te spotten zijn. Waar woon je ongeveer in Amstelveen?

Jij heb wel twee erg vette Mini's zeg, vooral die JCW, wat een diffuser, TOP. Is dat niet alpenrondweg waar somige fotos zijn genomen? Zo ja dan zijn we niet ver van elkaar.
Foodstrip staat zeker op de planning, hopelijk volgende maand. Ben nog nieuw in de Mini werld, dus nog veel te leren van jullie nog. Misschien een avondje afspreken gezien we bijna buurmannen zijn ?

- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht

Spuiten kan natuurlijk ook.
Mooie badges ook
Late reactie, maar ik heb ze zo gekocht, kwam ze bij toeval tegen op internetdqs23 schreef:thx Sven, had jij de witte kappen gekocht of gespoten?Sven schreef:Gave MINI!![]()
Hele aparte wielen!![]()
![]()
Veel fun ermee!

Spuiten kan natuurlijk ook.
Mooie badges ook

- dqs23
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Vandaag net binnen uit USA. Heb geen tijd zelf in te bouwen dit keer, als iemand een zaak kent in de Randstad die ervaring heb met Clifford ik hoor het graag. Enige die ik nog weet is Guido Sound & Vision, de ouwe inbouwer van RAF die voor zichzelf is begonnen.

Onze sponsors