ziet er goed uit!
Wat je voorruit betreft (to do list), das toch gewoon een gevalletje verzekering? kost je amper iets dan.
Mart's R56 Cooper D LiB - JCW aeropakket / wielen terug!
- Samsara
- Mod virus alert!
Bericht
punt 2: Moet maar eens berekenen wat een verlies van enkele jaren cumulatief 5% extra bonus korting op je premie betekend. In veel gevallen (ligt uiteraard aan je verzekeraar) ga je namelijk een jaar niet omhoog in bonus als je ruitreparatie(s) laat uitvoeren.
Anyway, meer mensen geven me deze tip, dus wellicht weten jullie meer dan ik
(of hebben jullie een gunstigere verzekeringspolis
)
Punt 1: thnxShag schreef:ziet er goed uit!
Wat je voorruit betreft (to do list), das toch gewoon een gevalletje verzekering? kost je amper iets dan.

punt 2: Moet maar eens berekenen wat een verlies van enkele jaren cumulatief 5% extra bonus korting op je premie betekend. In veel gevallen (ligt uiteraard aan je verzekeraar) ga je namelijk een jaar niet omhoog in bonus als je ruitreparatie(s) laat uitvoeren.
Anyway, meer mensen geven me deze tip, dus wellicht weten jullie meer dan ik

- Samsara
- Mod virus alert!
Bericht
Update:
Plannen zijn er om gewijzigd te worden. Geen R105 voorlopig, want ik heb zojuist de
R109
set van Ragnar overgenomen
Minstens zo dik,... zeker omdat mijn MINI donker blauw is... Beetje contrast kan inderdaad geen kwaad
Morgen op de foodstrip meeting neemt hij ze mee voor me. Beter beter!!! Trouwens wel handig ook voor de winterbandjes die nu nog 'onder mijn MINI liggen'. Ruim 700 Km per week met deze temperaturen houden die niet zo lang vol denk ik.
Als jullie twijfelen over de foodstrip meeting morgen....gewoon komen!!
Was vorige keer erg gezellig en hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Binnenkort natuurlijk foto's van deze ontwikkeling
Tot snel.
Plannen zijn er om gewijzigd te worden. Geen R105 voorlopig, want ik heb zojuist de

Morgen op de foodstrip meeting neemt hij ze mee voor me. Beter beter!!! Trouwens wel handig ook voor de winterbandjes die nu nog 'onder mijn MINI liggen'. Ruim 700 Km per week met deze temperaturen houden die niet zo lang vol denk ik.
Als jullie twijfelen over de foodstrip meeting morgen....gewoon komen!!

Binnenkort natuurlijk foto's van deze ontwikkeling

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
good choice mart. En idd, gelijk eronder knallen.
Ik wil wel naar de FS komen, alleen ik moet werken...
Ik wil wel naar de FS komen, alleen ik moet werken...

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance