Hey Paddo, kun je een foto maken van recht voor de auto ?
Dan kan ik ff jouw koplampen op mijn mini photoshoppen.
Roy's new ride BMW 118i F21
- paddo
- Be Mini
Bericht

Hopelijk is de Ipheun kwaliteit voldoende, heb geen andere camera. Alhoewel ik in jaren niet zo veel foto's heb gemaakt dan de afgelopen paar dagen
gr. Roy
Hopelijk kun je hier wat meeP5ycH0 schreef:Hey Paddo, kun je een foto maken van recht voor de auto ?
Dan kan ik ff jouw koplampen op mijn mini photoshoppen.

Hopelijk is de Ipheun kwaliteit voldoende, heb geen andere camera. Alhoewel ik in jaren niet zo veel foto's heb gemaakt dan de afgelopen paar dagen

gr. Roy
Laatst gewijzigd door paddo op 11 nov 2010, 19:20, 1 keer totaal gewijzigd.
- paddo
- Be Mini
Bericht
Een eerste modje, de standaard stadslampjes zijn nogal geel in verhouding tot het aanwezige xenon, dus vandaag zijn deze vervangen voor Philips BlueVision, zo wordt het meer één geheel.
Lijkt erg blauw op de foto, in werkelijkheid is het gewoon witter licht.

Lijkt erg blauw op de foto, in werkelijkheid is het gewoon witter licht.

Laatst gewijzigd door paddo op 11 nov 2010, 19:20, 1 keer totaal gewijzigd.
- paddo
- Be Mini
Bericht
Chips, net een week in het bezit van m'n Cooper en kon de afgelopen week al langs bij Carglass voor een beschadigde voorruit rechts (geen sterretje) en gisteren ontdekte ik in de linkeronderhoek een scheur van ca. 10 cm.
Heb dit nog met niet één auto meegemaakt, zelfs geen sterretje, dus dit is wel dikke pech. Blijkbaar toch een steentje die net op een ongelukkige plek is terechtgekomen. Waarschijnlijk geen fabricagefout.
Vandaag dus maar direct een afspraak gemaakt voor a.s. maandag om er een nieuwe ruit in te zetten; wel gewoon bij de dealer (na wat verhalen te hebben gelezen over het vervangen van de voorruit bij Carglass . . ).
Blijft balen
Roy
ps wel leuk: vervangend vervoer is geregeld; 43-NNP-3
Heb dit nog met niet één auto meegemaakt, zelfs geen sterretje, dus dit is wel dikke pech. Blijkbaar toch een steentje die net op een ongelukkige plek is terechtgekomen. Waarschijnlijk geen fabricagefout.
Vandaag dus maar direct een afspraak gemaakt voor a.s. maandag om er een nieuwe ruit in te zetten; wel gewoon bij de dealer (na wat verhalen te hebben gelezen over het vervangen van de voorruit bij Carglass . . ).
Blijft balen

Roy
ps wel leuk: vervangend vervoer is geregeld; 43-NNP-3

- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
MINI's zijn er erg gevoelig voor.
Heb op een jaar tijd 2 barsten en 2 sterren gehad. In totaal 2 voorruiten en facturen voor 1800 euro alles.
Gelukkig ben ik glasbreuk verzekerd
Verzekering heeft nu wel een 250 euro vrijstelling ingesteld voor glasbreuk
Heb op een jaar tijd 2 barsten en 2 sterren gehad. In totaal 2 voorruiten en facturen voor 1800 euro alles.

- paddo
- Be Mini
Bericht
Wel balen dat bij carglass je no-claim wel doorgroeit maar bij deskundige reparatie bij de dealer je dus 1 jaar stilstand krijgt
, ondanks discussie met een dame van Interpolis is daar niks aan te veranderen (regeltjes hè).
Hm goed om te weten, thanks.GeoBem007 schreef:MINI's zijn er erg gevoelig voor.
Wel balen dat bij carglass je no-claim wel doorgroeit maar bij deskundige reparatie bij de dealer je dus 1 jaar stilstand krijgt

- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Altijd lastig, maar komt inderdaad vrij regelmatig voor bij MINI's doordat de voorruit zo rechtop staat. Bij ons is het de eerste 100.000 kilometer goed gegaan, maar daarna is er in een paar maanden tijd drie keer een nieuwe in gegaan. Dan is het wel fijn dat je goed verzekerd bent, want zo'n grapje kost inderdaad een eurootje of 600.

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bij mijn vorige auto hebben ze ook het raam via carglas gedaan en die hebben toen de lak onder de kit rand beschadigd met het open halen.
Ongeveer 1 jaar later kroop het roest eronder vandaan me dak op
.
overgens was dit in Den haag gedaan.
groet franklyn
Ongeveer 1 jaar later kroop het roest eronder vandaan me dak op

overgens was dit in Den haag gedaan.
groet franklyn
burn rubber not your soul

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
klopt, dealer laat ook iemand komen. Mijn dealer doet dat niet mer Carglass overigens.
Als de ruit uit zichzelf is gaan scheuren (dus niet door steenslag) valt het trouwens wel degelijk onder garantie. Bij mijn dealer wel tenminste.
Als de ruit uit zichzelf is gaan scheuren (dus niet door steenslag) valt het trouwens wel degelijk onder garantie. Bij mijn dealer wel tenminste.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
ff een vraag he....
Ik heb geen idee meer waar, maar nu ik deze combinatie zo zie, incl nnp kenteken....kan ik jou vanmiddag ergens hebben zien rijden in (de buurt van) Enschede?
Ik zag een mooie MINI ergens in een flits, tenminste hij is me opgevallen en bijgebleven, met NNP in't kenteken en nu zie ik hem hiero weer
Kan ook zijn dat het toeval is en een ander, maar het valt me nu op
Op dit tijdstip nota bene

Wel balen van je ruit
Ik heb geen idee meer waar, maar nu ik deze combinatie zo zie, incl nnp kenteken....kan ik jou vanmiddag ergens hebben zien rijden in (de buurt van) Enschede?
Ik zag een mooie MINI ergens in een flits, tenminste hij is me opgevallen en bijgebleven, met NNP in't kenteken en nu zie ik hem hiero weer

Wel balen van je ruit

Onze sponsors