Mini

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 nov 2010, 20:16

ziet er al goed uit! :D
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 nov 2010, 22:48

marss schreef:De onderste is volgens mij ook een kwestie van de oude eruit drukken en de nieuwe er indrukken ..... besef me nu dat ik die nooit heb gewisseld, omdat er dan meteen een andere voorbumper opging :mrgreen:

marss

Jij hebt een aero bumper Marss Daar kun je de aero grille idd zo inklikken ..
De originele bumpers moeten echter aangepast worden :wink:
heggeschaar
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

13 nov 2010, 23:37

Gelukkig maar dat ik mag dremelen . Anders had ik dat ding voor niks aangeschaft :mrgreen:
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 nov 2010, 23:39

Een Dremel zou eigenlijk standaard bij een Mini geleverd moeten worden ..
Succes met het inbouwen van je grille :wink:
heggeschaar
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

14 nov 2010, 14:44

grrrrr bumper gedemonteerd grill er afgehaald 5 min bezig met dremelen gaat mijn nep Dremel (kinzo) kapot.
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 nov 2010, 19:24

aii, vervelend... nu dus helemaal geen grill? :lol:
heggeschaar
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

14 nov 2010, 21:45

Omruilen voor een echte Dremel en volgende week (als ik tijd heb) zondag weer een kans.

Mini krijg het deze week druk deze week moet bijna 2000 km rijden. Dan heeft heeft die zondag wel een facelift verdiend :P
heggeschaar
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

02 dec 2010, 18:39

De nieuwe Aero (onder) grill zit er in. Was best veel Dremel werk. En alles zat onder de zwarte plastic zooi. Maar het resultaat mag er zijn.
Het volgende project wordt een Cooper S spoiler. Moet er nog wel één vinden.

Afbeelding
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 dec 2010, 18:49

mooi werk!

Leuke achtergrond trouwens voor een foto :P

Maar heb je nou de sneeuw van je auto afgeveegd?? :? of komt dat het zo lijkt door de wind?
heggeschaar
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

02 dec 2010, 18:55

Ja leuke achtergrond vond ik ook... De Schotsehooglanden vonden de mini ook interessant. Had de losse sneeuw van de auto afgeveegd. Alleen zat de rest vast gevroren.
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 dec 2010, 19:44

heggeschaar schreef:Had de losse sneeuw van de auto afgeveegd. Alleen zat de rest vast gevroren.
:| dat had ik persoonlijk niet gedaan... aangezien hij met dit weer waarschijnljik wel vies is, kan jekrassen in je lak krijgen, als je de sneeuw van je auto af schuift... Kan trouwens ook aan mij liggen, dat ik gewoon te voorzichtig ben... :lol:
martin_mini
Mod virus alert!
Mod virus alert!

02 dec 2010, 19:50

nette Mini in een héél mooi kleurtje :lol:

Die aero grill staat erg goed.
En je dak lekker blauw laten zeg ik :wink:

Martin
heggeschaar
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

01 jan 2011, 16:52

Gisteren moest ik met spoed weg toen deed de Mini helemaal niks meer. Alleen de ramen gingen naar beneden toen ik probeerde te starten. Oorzaak een lege accu. Hoe het kan dat de accu leeg is weet ik nog steeds niet. Accu afgekoppeld en paar uur aan de lader gehangen. En s’avonds deed die het weer.

Nu had ik de laatste tijd last dat de Mini stotterde, en dat de Mini erg in hield bij een koude motor. Gisteravond stukje gereden en nu lijkt het net of de Mini een stuk vlotter is en dat die niet meer stotterde :s . Vanmorgen weer een stuk gereden en ja hij stottert niet meer en trekt bij een koude motor vlotter op :s Kan het zijn dat de mini gereset is doordat ik de accu heb losgekoppeld geweest is. Of zit dit echt tussen mijn oren dit gevoel?
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 jan 2011, 17:42

denk dat je accu gewoon niet al te best meer is. Als het wer terugkomt weet je iig zeker dat je nieuwe accu nodig hebt..
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
heggeschaar
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

25 mar 2011, 17:21

Afbeelding
Even weer een update

Heb de auto nu 5 maanden en heb er meer als 10.000 km al mee gereden. En ik ben er nog steeds blij mee. Heb de laatste paar maanden wel paar kleine dingetjes gehad aan de auto.

Zo stond laatst de kofferbak vol met water. Even zoeken op het forum, wat blijkt remlicht lekte. Nieuwe gekocht en probleem opgelost.

Ook was telkens de accu leeg. Nieuwe accu gekregen van de garage probleem opgelost.

Een ander probleem was dat deur moeilijk open ging. De handgreep aan de bestuurders kant ging erg stroef. Dit was opgelost door kabel schoon te maken en wat olie te spuiten op de kabel. Tevens heb ik de kabel weer goed gespannen (dmv Tierip) .

Het verbruik van de auto is gemiddeld 1 op 14.5 km . Dit zijn overigens veel snelweg (file) kilometers.

Sinds deze maand heb ik leren stoelen en een leren bankje in mijn Mini. Ik heb de deze set gekocht van willem. Had verwacht dat ik ze zo kon overplaatsen maar helaas ging dat niet. Moest een beugel afslijpen van de oude stoelen en weer monteren op de andere stoelen. Maar 2 avonden prutsen is het gelukkig gelukt. En ze zitten een stuk fijner als de standaard stoelen.

Afbeelding

Afbeelding

Ook heb ik van willem zijn cooper S spoiler overgenomen. Deze is wit en moet nog blauw worden gespoten. Of ik laat het dak wit spuiten ... Ben nog erg aan het twijfelen.

Wat nu boven aan mijn verlanglijstje staat zijn andere velgen. Deze zijn echt veel te klein 15'' .

Afbeelding

Afbeelding

Terug naar “Show your ride”