...
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
- SébastienBonny
- Nieuwsgierig
Bericht
Thnx iedereen :-)
Ondertussen al enkele mods besteld (hoop de wagen zelf eind deze week, begin volgende week te kunnen afhalen
)
- Verkorte antenne is al geplaatst
- Badge Holder + badge gekocht

- Zwarte lijsten voor grill

Hahaha, k verkies dan eigenlijk wel blauw boven groen, als ge begrijpt wa ik bedoeljbcola schreef:Heel mooie S hier!! Schitterende kleur ook![]()
Hier in Brugge hebben ze dezelfde kleur staan maar met het groene interieur. Echt schitterend!!

Het ging inderdaad normaal een Clubman worden, mijn ouders hadden naast de Mayfair Hatch graag een ruimere, terwijl ik liever een gewoon Hatch had. Na een tijdje vonden ze de Hatch toch voldoende, dus had ik het geluk om nog te kunnen wijzigen.Fred schreef:Congratz! Mooie kar![]()
waarom dan toch geen clubman genomen?
Ondertussen al enkele mods besteld (hoop de wagen zelf eind deze week, begin volgende week te kunnen afhalen

- Verkorte antenne is al geplaatst
- Badge Holder + badge gekocht

- Zwarte lijsten voor grill

- SébastienBonny
- Nieuwsgierig
Bericht
Heb hem ondertussen, foto's volgen snel :-)
Al gebeurd:
- Zwarte grilllijsten geplaatst
- Verkorte antenne geplaatst
- Badgeholder geplaatst
- Leds voor standlichten geplaatst
- Leds voor de zijpinkers geplaatst
Vanavond nog leds plaatsen voor de nummerplaatverlichting
Al gebeurd:
- Zwarte grilllijsten geplaatst
- Verkorte antenne geplaatst
- Badgeholder geplaatst
- Leds voor standlichten geplaatst
- Leds voor de zijpinkers geplaatst
Vanavond nog leds plaatsen voor de nummerplaatverlichting

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Gaat al lekker!
kom maar door met de foto's
Wat voor grillbatches heb je erbij?
kom maar door met de foto's

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- SébastienBonny
- Nieuwsgierig
Bericht
Ben wel op zoek naar enkele andere
Heb alleen nog maar Fast in corners :-)Woosh! schreef:Gaat al lekker!
kom maar door met de foto's![]()
Ben wel op zoek naar enkele andere

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Er zijn verschillende forumgebruikers die ze regelmatig aanbieden..
Weet ff zo snel niet wie allemaal, maar ik denk dat Ida (Blont-007) je wel kan helpen.. die doet ook veel met stickers
Weet ff zo snel niet wie allemaal, maar ik denk dat Ida (Blont-007) je wel kan helpen.. die doet ook veel met stickers

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- SébastienBonny
- Nieuwsgierig
Bericht
Wou vandaag nog mijn nummerplaatverlichting veranderen => blijkbaar zijn dit andere ledjes dan de zijpinkers en standlichten? Ik had 3 setjes van 2 leds gekocht, dus ze hebben mij de verkeerde meegegeven. Zal morgen een setje gaan ruilen voor een juist setje. Welke zijn dit dan?
Ik had deze:
, maar waarschijnlijk had ik een setje van deze moeten kopen:
?
En welke heb je nodig voor het interieur en onder de deuren?
Dan had ik nog een vraagje, weet iemand waar ik zo'n elektrostatische nummerplaat kan laten maken? Ik dacht dat dit in NL was?
Thnx!
Voor foto's heb ik vandaag geen tijd gehad, zal voor morgen zijn ;-)
Zal het in het oog houden! :-)Woosh! schreef:Er zijn verschillende forumgebruikers die ze regelmatig aanbieden..
Wou vandaag nog mijn nummerplaatverlichting veranderen => blijkbaar zijn dit andere ledjes dan de zijpinkers en standlichten? Ik had 3 setjes van 2 leds gekocht, dus ze hebben mij de verkeerde meegegeven. Zal morgen een setje gaan ruilen voor een juist setje. Welke zijn dit dan?
Ik had deze:

En welke heb je nodig voor het interieur en onder de deuren?
Dan had ik nog een vraagje, weet iemand waar ik zo'n elektrostatische nummerplaat kan laten maken? Ik dacht dat dit in NL was?
Thnx!
Voor foto's heb ik vandaag geen tijd gehad, zal voor morgen zijn ;-)
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Het kleine fotootje is van een can-bus led...die gaan in je stadslichten boven de mistlamp (geven geen foutmelding)
Voor interieur heb je leds nodig met dezelfde "steek" als de canbus leds, maar dan de goedkope versie zonder can-bus module...de interieur lichten worden niet gechecked door de boordcomputer.
De leds die in de deuren gaan, moeten wel naar BENEDEN schijnen ipv naar voren..zo niet verdwijnt er een hoop licht IN je deur...
Voor de kenteken leds idd een soortgelijke als de grote foto...ook hier geen can-bus nodig..
In het sponsor topic van Gregbem staat overigens een mooi overzcht...
Voor interieur heb je leds nodig met dezelfde "steek" als de canbus leds, maar dan de goedkope versie zonder can-bus module...de interieur lichten worden niet gechecked door de boordcomputer.
De leds die in de deuren gaan, moeten wel naar BENEDEN schijnen ipv naar voren..zo niet verdwijnt er een hoop licht IN je deur...
Voor de kenteken leds idd een soortgelijke als de grote foto...ook hier geen can-bus nodig..
- SébastienBonny
- Nieuwsgierig
Bericht
Thnx, zal t eens bekijken :-)GreyCooperS schreef:Het kleine fotootje is van een can-bus led...die gaan in je stadslichten boven de mistlamp (geven geen foutmelding)
- SébastienBonny
- Nieuwsgierig
Bericht
Wat ik wel heb -> heb voor mijn zijpinkers (die bij de sidescuttles) dezelfde gestoken als de stadslichten. Nu bij het vergrendelen/ontgrendelen van de wagen en de eerste keer pinken is dat ledje veel flauwer dan de tweede keer. Hoe komt dat?
Zal morgen na t werk eens kijken voor de kentekenverlichting :-)Fred schreef:Bij mij zijn het gewone leds voor kentekenverlichting...
Wat ik wel heb -> heb voor mijn zijpinkers (die bij de sidescuttles) dezelfde gestoken als de stadslichten. Nu bij het vergrendelen/ontgrendelen van de wagen en de eerste keer pinken is dat ledje veel flauwer dan de tweede keer. Hoe komt dat?
Onze sponsors