mooie kart man!
beetje verlaging zou m helemaal te gek maken!
Thomas R56S JCW P34 foto's Bjorn Bushrit !
- Stroband
- Mod virus alert!
Bericht
Vraagje:
Donderdag gaat de auto naar een garage om ruiten te laten blinderen.
Ik weet nog niet precies welke tint ik wil.
Het gaat om 5 ramen:
Alles op z'n donkerst = voor het toegestaande achter het donkerst
Alles het toegestaande van de voorruiten.
Persoonlijk denk ik aan achter heel donker ( hou wel van zwart ) en de voorramen het donkerste wat is toegestaan.
Lijkt me leuk om jullie mening te horen!
Donderdag gaat de auto naar een garage om ruiten te laten blinderen.
Ik weet nog niet precies welke tint ik wil.
Het gaat om 5 ramen:
Alles op z'n donkerst = voor het toegestaande achter het donkerst
Alles het toegestaande van de voorruiten.
Persoonlijk denk ik aan achter heel donker ( hou wel van zwart ) en de voorramen het donkerste wat is toegestaan.
Lijkt me leuk om jullie mening te horen!
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Persoonlijk vind ik een egale tint veel mooier..
maar door dat gelul met die tintmaster van de juten, kun je maar beter de juiste tint aanhouden
maar door dat gelul met die tintmaster van de juten, kun je maar beter de juiste tint aanhouden

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
- maiky maik
- Be Mini
Bericht
Ik heb alles achter, zo donker mogenlijk. Maar je ziet s'nachts echt niks meer.
Voorramen(zei), moet je nog lichter dan wettelijk doen!! Echt, want de ramen zijn vanzichzelf ook alwat getint.
Zijn hier een paar mini rijders (ik, speedy),die een boete kregen en het eraf moesten halen.(90 euro boete)
Voorraam niet doen. ivm steenslag/scheur enz. Moet je het weer opnieuw doen. En je moet gewoon niks in het gezichtsveld hebben.
Voorramen(zei), moet je nog lichter dan wettelijk doen!! Echt, want de ramen zijn vanzichzelf ook alwat getint.
Zijn hier een paar mini rijders (ik, speedy),die een boete kregen en het eraf moesten halen.(90 euro boete)
Voorraam niet doen. ivm steenslag/scheur enz. Moet je het weer opnieuw doen. En je moet gewoon niks in het gezichtsveld hebben.
- speedy
- NMC Legend
Bericht
dat was vorig 2009 nu is het 180
en geloof me maar want heb hem betaald
uhh 90maiky maik schreef:Ik heb alles achter, zo donker mogenlijk. Maar je ziet s'nachts echt niks meer.

- speedy
- NMC Legend
Bericht
Ik zou achterste drie ramen niet "te" donker maken want dan loopt het niet mooi door want 50 % op de voorste ramen is echt niks
Ik heb nu twee keer een bon gehad en vind het eigenlijk wel best zo en ik moet zeggen dat het mij reuze meevalt hoe het eruit ziet met alleen de achterste getint
dit waren nog eens tijden 30 % lichtdoorlaat op de voorste ramen

haha ff mijn rides spammen hiero

dit waren nog eens tijden 30 % lichtdoorlaat op de voorste ramen

haha ff mijn rides spammen hiero

- maiky maik
- Be Mini
Bericht
Gewaarschuwd mens telt voor ... 3? hahahwillem schreef:Dus een politie meneer/mevrouw met een slechte dag gooit het op art. 5
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb op de Clubman alle achterste ramen maximaal geblindeerd. De voorste ramen hebben alleen de originele tint af-fabriek:

heerlijk om je eigen auto's te spammen

heerlijk om je eigen auto's te spammen

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Quinten
- Be Mini
Bericht
Je voorruiten zijn fabrieksaf al getint, dat is bij iedere auto zo, dat is gewoon omdat elke ruit niet alle licht toe laat, dit presentage is 28% doorlatent.
nu is het zo datje vooruiten 50%moeten doorlaten.
Voor je voorste ruiten is er maar 1 tint folie die je kan aanbrengen zodat je nog binnen de grens valt om geen bekeuring te krijgen, dit is de 70% doorlatent folie, hierdoor kom je op 48% wat net mag.
achter kan je alles doen! zelf heb ik de achteruit 5%doorlatend en de zij ruiten 15% doorlatend, dit is achter het donkerste wat er is en voor de zijruiten is het voor savonds ook nog goed naar buiten te kijken om te parkeren en dergelijken.
nu is het zo datje vooruiten 50%moeten doorlaten.
Voor je voorste ruiten is er maar 1 tint folie die je kan aanbrengen zodat je nog binnen de grens valt om geen bekeuring te krijgen, dit is de 70% doorlatent folie, hierdoor kom je op 48% wat net mag.
achter kan je alles doen! zelf heb ik de achteruit 5%doorlatend en de zij ruiten 15% doorlatend, dit is achter het donkerste wat er is en voor de zijruiten is het voor savonds ook nog goed naar buiten te kijken om te parkeren en dergelijken.
- WoK
- Volledig MINI minded!
Bericht
Op mn oude auto had ik 70% of 65% voorruit en voor zijruiten iets in die richting...
(het was iig een net niet legale tint..)
en achter als ik het goed heb 50%...

Voor heb je dan toch wat minder last van schitteringen, naar mijn mening wel fijn.
Als het puur esthetisch is, met de achterruiten geblindeerd, lijkt
alles sowieso wat meer getint (ook al is het niet zo).
(het was iig een net niet legale tint..)
en achter als ik het goed heb 50%...

Voor heb je dan toch wat minder last van schitteringen, naar mijn mening wel fijn.
Als het puur esthetisch is, met de achterruiten geblindeerd, lijkt
alles sowieso wat meer getint (ook al is het niet zo).
Onze sponsors