Welkom,
Had deze dikke mini over het hoofd gezien.
Had in Berlijn deze kleur gezien bij de MINI-store. Echt super gaaf! Zeker met het interieur!!
Enne succes met modden!
Greetz
Nelis' Cooper S Chili - Eclipse Grey
- NielsMartens
- One wheel wonder
Bericht
Zomersloffen besteld:

Wacht er al 2 weken op dus hoop dat ze deze week binnenkomen

Wacht er al 2 weken op dus hoop dat ze deze week binnenkomen

MINI zoekende
- NielsMartens
- One wheel wonder
- Sicco
- Bijna verslaafd
Bericht
@ NielsMartens
Ik zat nog even naar pagina 1 van dit topic te kijken en zag je auto. Ik denk echt dat je een juweel van een auto gaat krijgen. Ziet er goed uit en je hebt er nog eens een heerlijke motor in. Topkarretje. Enne, misschien volgend jaar eens naar Beek voor wat pk'tjes erbij.
Rijd voorzichtig en geniet met volle teugen.
Groetjes.
Ik zat nog even naar pagina 1 van dit topic te kijken en zag je auto. Ik denk echt dat je een juweel van een auto gaat krijgen. Ziet er goed uit en je hebt er nog eens een heerlijke motor in. Topkarretje. Enne, misschien volgend jaar eens naar Beek voor wat pk'tjes erbij.
Groetjes.
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
- NielsMartens
- One wheel wonder
Bericht
Ik wil inderdaad wat meer pk's, maar zit te twijfelen tussen Beek en een JCW tuning pakket (prijs verschil is wel enorm groot, maar zit met de garantie in m'n maag)
@ speedy & Ivo, ik weet het haha. Zal zo is in de foto map duiken
BedanktSicco schreef:@ NielsMartens
Groetjes.

@ speedy & Ivo, ik weet het haha. Zal zo is in de foto map duiken

MINI zoekende
- Sicco
- Bijna verslaafd
Bericht
@ NilesMartens
Ik heb zowel een JCW-pakketje als Beek-tuning. Staat wel geweldig hoor, zo'n mooie grote uitlaat en die Works badges en je motorvermogen gaat er al aardig mee naar de 200 pk (ik had er 192 pk mee).
Groetjes.
Ik heb zowel een JCW-pakketje als Beek-tuning. Staat wel geweldig hoor, zo'n mooie grote uitlaat en die Works badges en je motorvermogen gaat er al aardig mee naar de 200 pk (ik had er 192 pk mee).
Groetjes.
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
- NielsMartens
- One wheel wonder
Bericht
Ja las dat het JCW pakket nu 200 pk scoort, maar die chip bij Beek 215 dacht ik. Dus dat zijn aardige waarden 

MINI zoekende
- Sicco
- Bijna verslaafd
Bericht
Beek doet er geen andere chip in hoor, maar zij passen je motormanagement aan. Ik ben dus van 192 pk bij Beek naar 213 pk gegaan. En mijn koppel is op 300 nm uitgekomen. Zoveel koppel is lekker als je al wat vaart hebt, en je wil inhalen of zo. Goede douw in je rug!!
- NielsMartens
- One wheel wonder
Bericht
Nice, je maakt het me er niet makkelijker op ghehe.

1e generatie meets 3e generatie

(Foto's kleuren een beetje raar, komt door m'n iphone denks)
Hoop binnenkort foto'tje te kunnen maken met de R113's

1e generatie meets 3e generatie

(Foto's kleuren een beetje raar, komt door m'n iphone denks)
Hoop binnenkort foto'tje te kunnen maken met de R113's

MINI zoekende
- Sicco
- Bijna verslaafd
Bericht
Ja, sorry.... luxeprobleem. Het is jammer dat de stealer zo'n idioot bedrag rekent voor zo'n JCW-kitje. Maar in jouw geval zou ik er wel één nemen. Je rijdt dan een jaar met zo'n kit en volgend jaar naar Beek. Ik denk dat dat voor de garantie ook het handigst is, want je auto blijft onder de garantie vallen als je een JCW-kitje neemt.
- NielsMartens
- One wheel wonder
Bericht
Ghehe lekker toch. Ik ga denk ik idd eerst voor die JCW kit omdat de garantie dan niet komt te vervallen. Jammer dat de set €1751 kost.
MINI zoekende