Benieuwd wat je nog meer gaat doen hieraan!!

Jeps, al 27 jaar.Sven schreef:Zow!
Lekker bezig hoor! Dikke wagen heb je ervan gemaakt!!!
PS hebben we hier te maken met een vrouw?? zoals de naam doet vermoeden??
Dat verschilt waar ik rij. Zijn er veel drempels, dan wat hoger en op de snelweg wat lager.speedy schreef:wowuitlaat mag wat dikker want oogt een beetje klein in die enorme achterbumper .
hele dikke bak zegop welke hoogte rijd je ? foto's please
Ik wil hem nog laten tunen bij Beek, dan komt er ook een nieuw uitlaatsysteem op en dan wordt de uitlaat nog wel wat dikker.Adrenalin Junkie schreef:WOW wat een mods zeg, als je dat plaatst moet je dat uitspreiden hier... nu is het in 1 keer zo van:![]()
![]()
WOW
wel grappig
Achterbumper vond ik op het eerste gezicht niet zo...
Maar nu plat op de grond: DIK!!!![]()
![]()
![]()
Weer is wat anders!![]()
Keep it up!![]()
Alleen nog ff ander uitlaatje eronder nog of niet?
Of alleen ff Works sierstukjes erop knutselen, dat zal een stuk mooier staan achter!!
Ik heb de air-ride pas sinds zaterdag, dus heb er nog geen filpje van, maar misschien komt dat nog wel.Ralph-cooper schreef:mooie wagen!
Er durft in ieder geval nu niemand te zeggen dat hij omlaag moet
Heb je een filmpje van die air-ride op je Mini?
De folie zit aan de binnenkant, maar is helemaal doorgetrokken tot over het donkere deel, dus dan heb je geen last van een lichter stukje rond de ramen zoals op jouw foto zichtbaar is.St.pierre schreef:Mooie MINI hoor! uniek!
vraagje over je getinte ramen achter. zit de folie aan de binnen of buitenkant? het is zo mooi egaal zwart, t lijk wel afsof de folie buiten zit?
Het mistachterlicht zit linksachter in mijn achterlicht. Is het kleine rondje.chrisvanbeers schreef:Even een duffe APK vraag, maar waar heb je het misachterlicht gelaten?
Verder gave ride!
Toen we de face lift achterlichten hadden gemonteerd gingen de kleine pitten allebei aan als mistlicht. We hebben de bedrading aangepast zodat de rechterlamp nu als achteruitrijlicht functioneert en de linker als mislicht.chrisvanbeers schreef:Okeej... heb je van 1 van de achteruitrijlichten je mistlamp gemaakt ofzo? Ik heb namelijk volgensmij dezelfde lampen....
Onze sponsors