Tx! ik ben zelf ook erg benieuwd. Ik verwacht ze met een week of 2/3. Ik ga zelf ook nog wel wat stoeien met adobe photoshop en lightroom. Heb nog een paar andere foto's gemaakt die nu nog niet echt openbaar toonbaar zijn maar wellicht na wat bewerken wel.Ivo schreef:Erg leuk!Superstrakke MINI, ik ben benieuwd naar de rest van de foto's!
R53 van Sander, verkocht..:(
- sandderr53
- 4 op een rij!
Bericht

- sandderr53
- 4 op een rij!
Bericht
Great...
Terwijl de 'bevriende ride' Clio bij de schadeherstel onder handen is, omdat een onverlaat met een trekhaak (moeten ze sowieso verbieden...) mijn gehele voorbumper heeft getorpedeerd en vervolgens is doorgereden, tel ik mijn zegeningen dat de mini niet getroffen is. Belt mijn vriendin een kwartier later op dat een sociale autobestuurder zijn auto via onze mini heeft ingeparkeerd... en je raadt het al, geen briefje met excuses en telefoonnummer oid... 2x in 1 week!
Schade linksvoor, bumper en motorkap... ben benieuwd wat dit weer gaat kosten...

Terwijl de 'bevriende ride' Clio bij de schadeherstel onder handen is, omdat een onverlaat met een trekhaak (moeten ze sowieso verbieden...) mijn gehele voorbumper heeft getorpedeerd en vervolgens is doorgereden, tel ik mijn zegeningen dat de mini niet getroffen is. Belt mijn vriendin een kwartier later op dat een sociale autobestuurder zijn auto via onze mini heeft ingeparkeerd... en je raadt het al, geen briefje met excuses en telefoonnummer oid... 2x in 1 week!
Schade linksvoor, bumper en motorkap... ben benieuwd wat dit weer gaat kosten...

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
wat een klootzak dit is toch zo aso die mensen moeten ze verbieden in een auto....... 

burn rubber not your soul

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
damn, mooi klote
succes met herstel! En ik hoop dat je toch de dader nog achterhaald ofzo..
helemaal afranselen zo iemand

helemaal afranselen zo iemand

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- sandderr53
- 4 op een rij!
Bericht
gewoon 2x in één week... bij Interpolis gingen ze toch wel even wat controlevragen stellen
tx... idd uitnodigen voor een bakje koffieWoosh! schreef:damn, mooi klote![]()
helemaal afranselen zo iemand![]()

gewoon 2x in één week... bij Interpolis gingen ze toch wel even wat controlevragen stellen

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ja ook niet gek, maar mooi klote weer..
jij zit maar met de shit!
jij zit maar met de shit!
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
waarborg proberen ze vaak alleen moet je altijd weer een getuigen hebben 

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
bah bah bah x 10305359383959
ik zou zo een stakker veel pijn willen doen...
met de staart tussen de benen gauw weg rijden... kots mongolen
ik zou zo een stakker veel pijn willen doen...

met de staart tussen de benen gauw weg rijden... kots mongolen
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Gisteren met onze Daihatsu (ja niet lachen).. ook zoiets... vriendin zit nog in de auto, passagier naast ons gooit de deur open en BAM tegen de bestuurdersdeur van onze auto aan... en loopt gewoon door
. Gevolg ineens blauwe verf en mogelijk een deuk in de deur, straks even goed kijken 
Toch maar even aangesproken dat ik het ten eerste niet zo netjes vind en ten 2e dat ik graag hun gegevens wilde hebben...
"Ja sorry ik zag nog wel iemand in de auto zitten maar deed het niet express...." K*t wijf

Toch maar even aangesproken dat ik het ten eerste niet zo netjes vind en ten 2e dat ik graag hun gegevens wilde hebben...
"Ja sorry ik zag nog wel iemand in de auto zitten maar deed het niet express...." K*t wijf

Laatst gewijzigd door FastBunny op 15 jul 2011, 11:37, 1 keer totaal gewijzigd.

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Als ze getuige nodig hebben dat die nog heel was...het was gezellig, de koffie was goed EN ik heb gezien dat die nog netjes was voor ik wegging 

- Tijntjuh
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zwaar k.u.t. gozert!
En idd proberen op waarborgfonds;
- Aangifte doen bij politie
- 2 getuigen die gezien hebben dat jij hem heel neer hebt gezet
- 2 getuigen die gezien hebben dat je de auto met schade hebt terug gevonden
Houd er alleen wel rekening mee dat waarbogfonds een eigen risico hanteert.. (had ik gelukkig geen last van omdat Centraal Beheer geen eigen risico kende en daarom dat voor hun rekening namen)
En idd proberen op waarborgfonds;
- Aangifte doen bij politie
- 2 getuigen die gezien hebben dat jij hem heel neer hebt gezet
- 2 getuigen die gezien hebben dat je de auto met schade hebt terug gevonden
Houd er alleen wel rekening mee dat waarbogfonds een eigen risico hanteert.. (had ik gelukkig geen last van omdat Centraal Beheer geen eigen risico kende en daarom dat voor hun rekening namen)
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
klopt, waarborgfonds heb je een eigen risico van 250 euro en je mag de auto eigenlijk niet verplaatsen + getuigen van voor en tijdens de aanrijding + aangifte en dan nog is het een behoorlijke rompslomp. Ik heb het destijds ook geprobeerd, maar via mijn eigen verzekering had ik een eigen risico van 100 euro en ik heb een no-claimbeschermer, dus ik viel niet terug. Je eigen verzekering kan het ook voor je regelen via het waarborgfonds, maar vaak moet je dan zelf voorschieten en het kan best lang duren voordat je je geld terugkrijgt (als je het al vergoed krijgt).
Je kan Floris van Dam eens contacteren want die weet wel welke wegen je moet bewandelen.
Succes met de afhandeling!
floris: http://www.newminiclub.nl/forum/profile ... file&u=790
Je kan Floris van Dam eens contacteren want die weet wel welke wegen je moet bewandelen.
Succes met de afhandeling!
floris: http://www.newminiclub.nl/forum/profile ... file&u=790
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- Tijntjuh
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het is idd een hele rompslomp en neemt lange tijd in beslag. Maar niet geschoten is altijd mis he?
Dat van het niet verplaatsen is ook iets raars.. Het ene corps zegt idd laten staan, de ander zegt dat je naar het bureau moet komen. Dit laatste had ik dus ook, en moest met m'n flinke hap in mn bumper die kant op rijden. Aangifte opgenomen en wat foto's gemaakt.
Maar wat ik ff niet snap Rob, jij hebt een ER van 100 ballen bij je verzekeringsmaatschappij en hebt het kunnen verhalen bij het WBF, maar moest toch je no-claim beschermer in zetten?? Wat is dat voor een ongein dan? Of lees ik het nou weer heel erg blond en verkeert?
Dat van het niet verplaatsen is ook iets raars.. Het ene corps zegt idd laten staan, de ander zegt dat je naar het bureau moet komen. Dit laatste had ik dus ook, en moest met m'n flinke hap in mn bumper die kant op rijden. Aangifte opgenomen en wat foto's gemaakt.
Maar wat ik ff niet snap Rob, jij hebt een ER van 100 ballen bij je verzekeringsmaatschappij en hebt het kunnen verhalen bij het WBF, maar moest toch je no-claim beschermer in zetten?? Wat is dat voor een ongein dan? Of lees ik het nou weer heel erg blond en verkeert?

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
dat was je toch al
.........Tijntjuh schreef: erg blond en verkeert?

Onze sponsors