Martijn's Coopertje (covermodel P185)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 mei 2011, 08:55

Veel plezier met je MINI 8)

Ik snap ergens je standpunt wel over de velgen. Vind het ook zeker tof dat je je eigen plan trekt ;) ik had het zelf alleen niet gedaan.... :P zeker aangezien je 17 inch velgen toch al schade hebben, dus als je er dan nog per ongeluk een stoepje mee pakt, is het niet zo'n ramp imo. daarbij komt dat 17 inch gewoon veel strakker stuurt en vele malen beter oogt als 15.

maargoed, je gaat er vast een hoop plezier mee beleven ;)

Groet,

Mark
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

26 mei 2011, 09:00

Gefeliciteerd met je nieuwe MINI en veel plezier hier
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 mei 2011, 16:06

Deze week was ik helaas geveld door ziekte, maar er zijn van die dingen die je niet over kunt slaan, en als autoliefhebber hoort het ophalen van je eerste auto daar zeker bij! :mrgreen: Dus gisteren samen met m'n vriendin met de stoptrein naar Leeuwarden-Camminghaburen getogen (avontuurlijker dan met de trein van Bangkok naar Kanchanaburi) om daar wat centen te overhandigen en de papieren + sleutels te ontvangen. De auto was voorzien van verse APK, de slotbouten (zonder bijpassende sleutel) waren verwijderd en de leuning van de rechter voorstoel bleef weer netjes vastzitten, precies zoals ik zaterdag had afgesproken.

Lekker binnendoor terug naar Groningen gehoekt, en dat bevalt toch wel erg goed. Ik ben door mijn werk erg verwend qua rijden in leuke auto's, maar de funfactor van een Mini is toch erg hoog! Het 1.6-torretje zonder beademingshulp is geen strepentrekker, maar klinkt voortdurend alsof ie er zin in heeft en hangt lekker aan het gas. De bijzonder lange versnellingen halen de fut er een beetje uit, maar dit heeft vermoedelijk wel weer voordelen op lange afstanden gecombineerd met de cruise-control. Door de lange eerste versnelling zijn stoplichtsprintjes ook makkelijker te winnen dan de 0-100 in 9,2s doet vermoeden... 8)

De 17" mogen dan aan de zware kant zijn, grip is met de 215/40-17-banden (net iets te breed eigenlijk) dik in orde, zoals ook de bumperklevende 207-Break-rijder kan beamen die ik in m'n spiegel zo'n 50m achter me ondersturend over een witte streep zag schuiven bij een oprit. >) In het maken van foto's had ik gisteren niet zo'n zin, maar de optielijst heb ik wel nog even opgevraagd:
Afbeelding

Qua modificaties heb ik weinig wilde plannen. Een vast plekkie voor m'n iPhone-TomTom-houder is prio 1 (Craven Speed houder is al onderweg), samen met een aux-ingang op de radio. DDM Works heeft een mooi open luchtfilter met hitteschild voor wat meer gebrul, en ik wil graag het interieur wat opfrissen. Denk aan een Colourlock-behandeling voor de voorstoel(en) en JCW-alcantara-opties qua pook, handrem en stuur. Die opties hebben tevens het voordeel dat ze prima kunnen meeverhuizen naar een R53. :icon_top:
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 mei 2011, 16:11

Ohja, grappig is ook dat ik gisteren op de dag nauwkeurig mijn rijbewijs 10 jaar had... :D
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

26 mei 2011, 16:14

MartijnGizmo schreef: "DDM Works heeft een mooi open luchtfilter met hitteschild voor wat meer gebrul, ..."
Ik heb toevallig een topic over intakes geopend met enkele vragen.. zie daar ook de oplossing voor een veel goedkopere oplossing dan het geld dat jij wil gaan uitgeven!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 mei 2011, 16:23

Thanks, ik zie het, al gaat dat om de R53-filters...
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 mei 2011, 18:06

Ondanks het slechte weer etc ff snel een paar foto's gemaakt, da's mijn eer te na natuurlijk! :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding

De Seven-logo's (wat dus niet 'kan' op een 2002, dat was een actiemodel in 2006):
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En het gaafste is natuurlijk de bierblik-uitlaat! >)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ja, ik ben er blij mee! 8)
Misterman
Be Mini
Be Mini

28 mei 2011, 18:46

Zeer mooie plaatje! Lekker genieten nu van je mooie ride! Al 15"velgen gevonden?
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 mei 2011, 18:51

Nee, maar ook niet actief gezocht. Denk dat ik deze eerst ff lekker laat zitten, deze hebben het voordeel dat ze er al op zitten. :lol:
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:

28 mei 2011, 22:15

Mooie MINI. :D
En een hele mooi shoot. 8)
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding
Marcel Always Open
Cabrio-King

28 mei 2011, 23:54

Gefeliciteerd met de nieuwe Mini! Leuk verhaal over het bochtenwerk van de bumperklever... komt bekend voor

Je uitlaat heeft wel redelijk wat roetaanslag, maar dat moet er af te krijgen zijn met een keukendoekje.

Have fun!
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
bezwi
Mod virus alert!
Mod virus alert!

29 mei 2011, 10:11

Veel plezier met je Mini.

Mooie foto's ondanks het slechte weer.

Om een duit in het zakje te doen voor de velgen, hier een link naar je gewenste velgen maar dan in 16".

marktplaats

De prijs van € 200 valt mij mee.
Marcel Always Open
Cabrio-King

29 mei 2011, 12:15

volgens mij klopt die advertentie niet , want het zijn "15 inch banden op 16-inch velgen" . Dat is best een knap staaltje montagetechniek! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Dat type velgen van die advertentie zijn in werkelijkheid 15 inch. Even verder zoeken dus.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 mei 2011, 23:04

Prachtige plaatjes Martijn! 8)

Veel plezier met deze mooie MINI! :D

Terug naar “Show your ride”