
G's Ride.. 213 pk, 252 Nm met 15% pulley
- Gideon
- One wheel wonder
Bericht
Breng een goed werkende auto, en nu is ie kapot en heb kosten. Misschien toeval maar blijf het vaag vinden...
Misschien beek maandag maar eens bellen...
Ja klopt wel mechanisch maar, mij wordt verteld dat de sleepbanen niet meer de juiste waarde doorkunnen geven doordat de spanning eraf is geweest??? Dit gaat mij ook de kennis teboven maar blijf het erg vreemd vinden...Daveke schreef:Ik heb daar eerlijk gezegd ook nog nooit van gehoord.. Een gasklep is toch een mechanisch iets, wat automatisch dichtklapt naar een 0-stand?
Breng een goed werkende auto, en nu is ie kapot en heb kosten. Misschien toeval maar blijf het vaag vinden...
Misschien beek maandag maar eens bellen...
Gewoon gaan!
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Spanning eraf geweest, op wlke manier? Omdat je hem los hebt gehad?
Dat heb ik inmiddels al -tig keer gehad, en ding werkt nog steeds prima, ook al issie te klein, maa dat is een ander punt
Ik zou nog niet direct een nieuwe installeren, sowieso, koop er een bij vdg oid, maar geen nieuwe!
Dat heb ik inmiddels al -tig keer gehad, en ding werkt nog steeds prima, ook al issie te klein, maa dat is een ander punt

Ik zou nog niet direct een nieuwe installeren, sowieso, koop er een bij vdg oid, maar geen nieuwe!
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Ik zou iig de oude gasklek houden!
Als blijkt dat die wel gewoon werkt ben je ouderwets afgezet
Als blijkt dat die wel gewoon werkt ben je ouderwets afgezet

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Gideon
- One wheel wonder
Bericht
Ja ik bel VDG maandag en laat fasttech die nieuwe annuleren.. Ze hebben hem maar direct besteld want hij staat stil (en in de weg) op de bank
Denk niet dat ze me naaien dat ie kapot is, maar kan misschien wel kapot zijn gegaan door een foutje van FT waar ik voor op moet draaien...


Denk niet dat ze me naaien dat ie kapot is, maar kan misschien wel kapot zijn gegaan door een foutje van FT waar ik voor op moet draaien...


Gewoon gaan!
- Gideon
- One wheel wonder
Bericht
Haha, voor jou is ie wel te klein, voor mij nog lang niet
Wat is jou volgende stap? 70 mm?
Nee hij is nog nooit los geweest... (niet door mij), spanning is er alleen afgeweest door accupool en de ECU los te koppelenDaveke schreef:Spanning eraf geweest, op wlke manier? Omdat je hem los hebt gehad?
Dat heb ik inmiddels al -tig keer gehad, en ding werkt nog steeds prima, ook al issie te klein, maa dat is een ander punt![]()
Ik zou nog niet direct een nieuwe installeren, sowieso, koop er een bij vdg oid, maar geen nieuwe!
Haha, voor jou is ie wel te klein, voor mij nog lang niet

Gewoon gaan!
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Een gasklep van een BMW, ik dacht 330i, ik meen 65 mm, die wordt pasmaat gemaakt op de aanzuigbuis van de Sprintex met nog enkele kleine aanpassingen.. We zijn er tijdens de laatste testen in Engeland achter gekomen dat de Sprintex te weinig lucht kreeg en dat het probleem niet in de filter zat, gasklep en aanzuigbuis waren dus de bottleneck en dat wordt dan in maart of april aangepakt 
Heb je al eens een ECU-reset geprobeerd, door de accupolen een seconden of 15 tegen elkaar aan te houden reset de ECU zich. Er is daar zelfs nog een manier voor, door je trip-knopje op je teller te gebruiken en de ECU het opnieuw in te latuen leren. Wil ie helemaal niet meer starten?

Heb je al eens een ECU-reset geprobeerd, door de accupolen een seconden of 15 tegen elkaar aan te houden reset de ECU zich. Er is daar zelfs nog een manier voor, door je trip-knopje op je teller te gebruiken en de ECU het opnieuw in te latuen leren. Wil ie helemaal niet meer starten?
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- Locatie: heemskerk
Bericht
Vreemd nooit van gehoord ook.......... succes Komt vast en zkr goed
burn rubber not your soul


- Gideon
- One wheel wonder
Bericht
Zo, eindelijk de Mini loopt
Fasttech heeft het gasklephuis vervangen en het probleem was gelijk verholpen. In de ochtend begonnen met afstellen en was vanmiddag klaar. Resultaat: 213 PK en 254 Nm koppel op octaan 95. Ze hebben hem afgesteld op 98, kan je zien op de grafiek (slechte foto) dat ie bij 6200 rpm gaat pingelen. Komt door de slechte kwaliteit benzine. Dus tankje leeg rijden en hupakee 98 erin...
wellicht dat ie dan nog wel meer doet, maar ik vind dit al erg goed







Gewoon gaan!
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Locatie: Rijswijk
Onze sponsors