Veel plezier met je mini. Heb hem pas al zien staan bij van Laarhoven. Heb daar ook mijn mini gekocht. Echt een super garage, heel vriendelijk en lekker klein. Dus iedere keer als je binnen komt herken je ook iedereen en praat je zo een eind weg.
Dankjewel Zeeuws Meisje! Ik zag leuke foto's in je gallery van "Pippa", leuk! Hoe is het daarmee?
Fears ook bedankt
Ja hou maar op Marcel ik slaap al 3 nachten héél kort, veel te spannend Ik moest vandaag in de showroom zijn, ikke óveral kijken maar ze hadden hem expres gewoon verstopt! Ik kon hem nergens vinden. Nog één nachtje maar gelukkig.
Ha ! Topic gevonden !
Top ! Dat ik lees dat het dan weer goed gaat en nog beter dat het weer n mooie mini wordt. Mooie kar krijg je hoor. Ik zou zeker voor het schuifdakje gaan als Je dat voor een mooie prijs kunt laten plaatsen niet over nadenken en meteen doen. Die driving Lights. ? Neem je die zwart of chroom ? Wij willen graag zwarte er op. Wordt de bom denk ik !
Morgen na ontvangst meteen foto's maken en plaatsen hoor ! Ben benieuwd
Is t trouwens een COOPER S ?
Vanochtend ging Marga de nieuwe witte afhalen! Met een smoesje al te weten gekomen dat het om 10 uur zou plaatsvinden, en omdat ze er zo ontzettend naar uitgezien heeft en het de afsluiting van een moeilijke periode is, ben ik even langsgereden om een foto te maken.
Heb nog nooit iemand zo gelukkig gezien met een nieuwe Mini. Het is een hele vette S geworden, de strepen maken hem helemaal af en de conical spokes velgen staan er goed op!
Marga je ziet er heel goed en gelukkig uit. One big smile !
Denk dat ik namens veel clubleden spreek als ik zeg : Heel veel plezier met je nieuwe auto. Hij wordt je van harte gegund. De Mini wordt dit weekend al gelijk even goed "ingereden" in de Eiffel. De zwarte heeft ook een goede nieuwe eigenaar gevonden hoorde ik!
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"