Getzz GS003 .. Guess who`s back!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Blow off kan gewoon. Je bent trouwens een IC vergeten op je wishlist.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Getzz
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag istie gekeurd door de RDW...was zo gebeurd maar nu duurt het stomme gewacht op het kenteken! Dat duurt akelig lang. Maargoed kan ik al wel het een en ander bestellen! Hoezeeeee
Ohja! Die moet er ook nog op! Thanks!mushrop schreef:Blow off kan gewoon. Je bent trouwens een IC vergeten op je wishlist.
Vandaag istie gekeurd door de RDW...was zo gebeurd maar nu duurt het stomme gewacht op het kenteken! Dat duurt akelig lang. Maargoed kan ik al wel het een en ander bestellen! Hoezeeeee

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
- Getzz
- Volledig MINI minded!
Bericht
Danku! Ja wat een ellende zeg...wacht nu eerst op een mail van de belastingdienst over de BPM en pas daarna geven zij een fiscaal akkoord en kan het RDW het kenteken afgeven. Zal nog wel ff een weekje duren ben ik bang.mini cabrio schreef:WOW![]()
Gaaf ding joh!!
Succes nog ffies met het wachten op je kentekens![]()
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
haha achja, een weekje is gelukkig zo voorbij....
die ben je daarna snel vergeten

je plannen klinken ook goed man
gaat gaaf worden 

je plannen klinken ook goed man

- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Moi GJ,
Een week is zo voorbij hoor.....

Een week is zo voorbij hoor.....

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Getzz
- Volledig MINI minded!
Bericht
@BlueCooperS ik hoop het!
@Maaij haha dankje. Kun jij het nog volhouden? Ik ben wel aan het kijken geweest voor de DL`s maar kan zo nog niet direct zien hoe ik dat eruit ga krijgen. Die maat van mij heeft de komende tijd andere beunklusjes dus ga het dan maar zelf proberen. Keep u posted!
@Maaij haha dankje. Kun jij het nog volhouden? Ik ben wel aan het kijken geweest voor de DL`s maar kan zo nog niet direct zien hoe ik dat eruit ga krijgen. Die maat van mij heeft de komende tijd andere beunklusjes dus ga het dan maar zelf proberen. Keep u posted!
Onze sponsors