Hee Welkom! wat gaaf zo een rechts gestuurde MINI!!, Voordat ik de mijn huidige MINI had heb ik naar een Rechts gestuurde Cabrio gekeken, echt een hele ervaring om zo te rijden Ben benieuwt hoe je ervaringen zijn, Tot Meets!
Eindelijk eens een update, Mini staat al 2 maanden stil
Alle reparaties zijn inmiddels uitgevoerd dus hij is helemaal klaar, vrijdag ga ik naar de RDW om 'm te laten keuren & in te schrijven.
Daarna meteen door naar Jonker om een carbon dashboard op te halen, eerste mod is een feit.
Vrijdag dus na +- 2 1/2 maand wachten eindelijk m'n eerste rit in de Cooper
Ook heb ik inmiddels een carbon splitter op de kop weten te tikken, luchthapper gaat binnenkort ook carbon worden.
Vanaf morgen staat ie voor de deur dus waarschijnlijk donderdag/vrijdag even een update fotoshootje maken.
P.s. als iemand nog geïnteresseerd is in een Chrono pakket voor een facelift R53, PM!
Op de foto ligt dat middelste grote deel op z'n kop. Dat moet links, boven de LHD stuurkolom. Het moet niet moeilijk zijn om deze set door te verkopen zonder verlies (voldoende vraag naar) en dan een setje op ebay uit de UK te vinden
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Succes woensdag bij het RDW. Ik ben zelf twee weken geleden geweest (ook op woensdag) en ik had zaterdags het kenteken al in huis. Dus met een beetje geluk kun jij dit weekend ook al rijden!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *