ReinierKTM Mini Cooper-S

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 feb 2012, 13:02

velgen staan em wel goed!! :D

Persoonlijk zou ik ze alleen in een compleet afwijkende kleur doen denk ik... ;) maar dat ben ik dan natuurlijk :P
Reinierktm
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

16 feb 2012, 13:16

mini cabrio schreef:velgen staan em wel goed!! :D

Persoonlijk zou ik ze alleen in een compleet afwijkende kleur doen denk ik... ;) maar dat ben ik dan natuurlijk :P
Ja misschien dat ze nog wel zwart worden, dat moet ik nog even zien.. Eerst zo maar even rijden..

Ik heb even gekeken en het zijn orginele Tenzo wielen.. Zitten ook geen standaard kapjes van mini op, aangepaste kapjes..
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 feb 2012, 13:16

Reinierktm schreef:
mini cabrio schreef:velgen staan em wel goed!! :D

Ja misschien dat ze nog wel zwart worden, dat moet ik nog even zien.. Eerst zo maar even rijden..

Ik heb even gekeken en het zijn orginele Tenzo wielen.. Zitten ook geen standaard kapjes van mini op, aangepaste kapjes..

eeeeh vet ouwe dan hebben we dezelfde wielen.........vreemde is wel dat ze er niet meer in het grijs zijn dan
burn rubber not your soul

Afbeelding
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 feb 2012, 13:18

charcoal titanium heb je dan denk ik

http://www.tenzoracingsports.com/wheel08.htm

Afbeelding
Reinierktm
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

16 feb 2012, 13:26

franklyn85 schreef:charcoal titanium heb je dan denk ik

Dat zou kunnen, al lijken ze hier wel heel erg donker, en ze zijn opzich redelijk licht van kleur..
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 feb 2012, 13:28

Reinierktm schreef:
franklyn85 schreef:charcoal titanium heb je dan denk ik

Dat zou kunnen, al lijken ze hier wel heel erg donker, en ze zijn opzich redelijk licht van kleur..

zijn ze niet gespoten misschien want dit is wat tenzo levert cusco is een vrij nieuw model

Afbeelding
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 feb 2012, 13:29

al met al HEULEEEEE DIKKKKKKE VETTE VELG

Afbeelding
Reinierktm
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

16 feb 2012, 16:32

Ik ben nog opzoek naar nieuwe koplampen met lens, iemand die in de aanbieding? Facelift wil ik graag doorvoeren.. Heb op internet gekeken, maar krijg je van die namaak dingen met LED (dagrij verlichting) erin, en volgens mij is zo setje niks??

Als er animo is voor een orginele cooper s uitlaat, laat het me dan weten want ik wil of een nieuwe uitlaat als mijn orginele verkocht wordt of als er geen animo is laat ik hem aanpassen..

Verder heb ik vandaag op het werk besloten dat ik hem hier laat verlagen, gaat via een speciale manier en kost normaal 1500 incl. btw, ben benieuwd wat het is en hoe het wordt, wie weet bevalt het super en kan ik het mensen gaan aanraden, hou ik jullie van op de hoogte..
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 feb 2012, 17:10

voor 1500 euro kun je een heeeeele dikke schroefset kopen bij Coen. Dus ben benieuwd waar je mee komt.

Standaard Cooper S uitlaat levert hier op het forum weinig op. :wink:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Reinierktm
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

03 apr 2012, 10:06

Iemand ervaring met deze lampen?
En hoe toevallig ook iemand die weet of het zichzelf instelt want ik heb geen stelknop voor de hoogte van de lampen..
Afbeelding

Dayline/ Devil Eye Koplampen MINI

-Devil eye koplampen met een LED-balk voor stadsverlichting of zogenaamde dagrijverlichting.
-Easy fitment, dus geen moeilijke aanpassingen aan de auto.
-Plug And Play

Uitvoering:

- Kleur : Black
- elektrische hoogte-regeling
- Lampen zijn voorzien van E-keur.
- Bouwjaar : 2001 t/m 2004

Een set bestaat uit 2 lampen (Links en Rechts)

Xenon Optiek Lens

Geschikt voor MINI / COOPER / COOPER S

IVETRA-TUNING
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 apr 2012, 10:07

MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Reinierktm
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

11 jun 2012, 15:53

Zo zijn we weer, een kleine schade gehad aan de mini, voorkant een stukje korter, helaas mijn eigen schuld, en gelukkig allrisk verzekerd! Gisteren naar Weert gereden, man wat een pokke eind haha, vooral als je zonder tomtom doet en alleen met kaarten op je iphone haha.. Gelukkig optijd aangekomen bij Daveke die een aantal mooie spulletjes voor mij klaar had liggen..
Oa: Motorkap, module airbag, passagiers airbag, balk aan de voorzijde en 2 onder balkjes) Helmaal top dus!

Bij deze Bedankt Daveke!

Nu kan ik mooi aan de gang, zoek alleen nog een voorbumper (dus mocht iemand er 1 hebben).

Wielen heb ik te koop staan, dus mocht iemand intresse hebben, PB mij eventjes.

Remklauwen worden rood gesproten, komt nieuw type koplamp in. Luchtinlaat kapje word zwart gespoten in dezelfde kleur als de spiegels en het dak, ook de chrill word zwart gespoten. Achterlichten, laat ik in een licht smoke kleurtje spuiten.

Ik heb een setje wielen zien staan, en die spreken mij zeer aan, alleen eerst mijne zien te verkopen dus..

Zal de vorderingen met foto gaan plaatsen hier, zodat je een beetje kunt zien hoe het gaat vorderen...

Grtzz Reinier
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jun 2012, 21:50

Nou, laat eens zien hoe erg het er aan toe was en wat je al hebt gedaan. Welke volgen heb je in de verkoop en wat wil je gaan kopen?
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.

Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Reinierktm
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

12 jun 2012, 16:25

Floor-is schreef:Nou, laat eens zien hoe erg het er aan toe was en wat je al hebt gedaan. Welke volgen heb je in de verkoop en wat wil je gaan kopen?
Deze velgen gaan in de verkoop:
Staat ook bij te koop band en velgen voor de specificaties.
Afbeelding

En dit is de schade aan de auto:
Zoals je ziet is de motorkap ook geknikt!.
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
En zo staat de auto er nu bij:
Afbeelding
Reinierktm
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

05 jul 2012, 10:56

Zijn we weer, nu dan eindelijk met de mini bezig, binnenkant airbags eruit gehaald en de motorkap eraf.
Nu alles weer opbouwen en pas maken.. Daarna alles er weer af en spuiten.

Nu dan ook de updates:

Verlagen via Autototaal B.v. (Ruurlo) (custom made)
Wielen hoog glans zwart
Luchtinlaat hoog glans zwart
Grilll de lamellen ertussen hoogglans zwart.
Achterlichten smoke laten spuiten.
Facelift koplampen.
Uitlaat andere sierstukken en aanpassen van dempers via Autototaal B.v. (custom made)

En dan nog ergens laten tunen weet alleen nog niet waar, iemand suggesties?

Terug naar “Show your ride”