R50

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 mar 2012, 10:26

Er is niet zoveel exclusief meer. Op wat excentriekere kleuren na dan ( goud, roze of geel :X .)
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 mar 2012, 11:07

Wit kom je inderdaad nog het minste tegen Jeffrey. Lekker doen wat je zelf mooi vindt!
jmq
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:

25 mar 2012, 11:09

Ja inderdaad!

Mooi!
Afbeelding
Of deze:
Afbeelding
kijken waar ik ze kan bestellen.
Laatst gewijzigd door jmq op 01 apr 2012, 09:27, 1 keer totaal gewijzigd.
jmq
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:

25 mar 2012, 11:11

Raymond schreef:Er is niet zoveel exclusief meer. Op wat excentriekere kleuren na dan ( goud, roze of geel :X .)
:lachuh
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 mar 2012, 12:02

Mooie ride! Welkom ook namens mij!
Ik had voor de witte velgen gekozen, puur omdat je een wit dak en witte stripes hebt. Ik heb een zwart dak en zwarte strepen en heb daardoor gekozen voor zwarte velgen met een rode rand. Staat wel mooi, ik verlaag hem zelf niet.
al zijn bepaalde mensen het hier niet mee eens . Maar dat is gewoon de keuze van jezelf of in JULLIE geval, jullie keuze! ;)

Al met al, lekker zelf kiezen wat jullie mooi vinden. Het is en blijft een MINI, op welke manier deze dan ook in elkaar zit of eruit ziet. Er zijn natuurlijk wel grenzen... :mrgreen:
I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.
Afbeelding

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.
jmq
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:

25 mar 2012, 12:07

jordi8 schreef:Mooie ride! Welkom ook namens mij!
Ik had voor de witte velgen gekozen, puur omdat je een wit dak en witte stripes hebt. Ik heb een zwart dak en zwarte strepen en heb daardoor gekozen voor zwarte velgen met een rode rand. Staat wel mooi, ik verlaag hem zelf niet.
al zijn bepaalde mensen het hier niet mee eens . Maar dat is gewoon de keuze van jezelf of in JULLIE geval, jullie keuze! ;)

Al met al, lekker zelf kiezen wat jullie mooi vinden. Het is en blijft een MINI, op welke manier deze dan ook in elkaar zit of eruit ziet. Er zijn natuurlijk wel grenzen... :mrgreen:
Amen dat is mooi gezegt :D, vind het moeilijk maar het wordt wel een keskin 1 van die 2, bedankt voor je welkom en je mening! :icon_top:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 mar 2012, 12:09

Keskin's zijn cool, en laten die nou ook nog te koop staan: http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=24260
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 mar 2012, 12:09

jmq schreef:
jordi8 schreef:Mooie ride! Welkom ook namens mij!

Amen dat is mooi gezegt :D, vind het moeilijk maar het wordt wel een keskin 1 van die 2, bedankt voor je welkom en je mening! :icon_top:
You're welcome! ;) :D
maus105
Bonkey

25 mar 2012, 13:42

Als je tussen die twee velgen gaat kiezen zou ik de bovenste nemen. Je hoort vaak dat mensen op zoek gaan naar iets
exclusiefs en dat is ook wel logisch op zich. Maar soms gewoon dichtbij het concept van MINI zelfs blijven is juist dik en
vaak nog wel dikker dan wat voor "exclusieve" velgen dan ook :wink:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 mar 2012, 14:04

precies, anders/exclusief is niet altijd mooier.. :wink:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 mar 2012, 14:37

mushrop schreef:precies, anders/exclusief is niet altijd mooier.. :wink:
Daar sluit ik me volledig bij aan!
Heel veel goede kilometers nog gewenst! Ik zie je vast wel een keer rondrijden ;-) Ik woon in Leidschenveen, dus niet zo heel ver van Delft hehe.
Ben makkelijk te herkennen aan de sticker van de club achterop en de kentekenplaathouder (ook van de club)! ;)
I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.
Afbeelding

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.
jmq
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:

25 mar 2012, 16:01

Ja ik vind zelf de bovenste erg dik ook omdat de J maat hoog is komen ze mooi naar buiten, maar luke heeft die velgen liggen als ze niet verkocht zijn het is namelijk wel een oude topic.
jmq
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:

25 mar 2012, 16:03

jordi8 schreef:
mushrop schreef:precies, anders/exclusief is niet altijd mooier.. :wink:
Daar sluit ik me volledig bij aan!
Heel veel goede kilometers nog gewenst! Ik zie je vast wel een keer rondrijden ;-) Ik woon in Leidschenveen, dus niet zo heel ver van Delft hehe.
Ben makkelijk te herkennen aan de sticker van de club achterop en de kentekenplaathouder (ook van de club)! ;)
Ik houd het in de gaten jordi zou wel leuk zijn :D.
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 mar 2012, 07:09

jmq
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:

26 mar 2012, 07:32

Bedankt Raymond hier heb ik wat aan!

Terug naar “Show your ride”